Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wczoraj kupiłam rzecz za 109zł. Dzisiaj ma dojść a sprzedawca w ramach Black week obniżył ta rzecz na 55 zł. Czy można zwrócić jeszcze nie odebrana rzecz i kupić za 55? Trochę źle się z tym czuje no ale 5 dyszek w kieszeni 😅
@KOGIEL_T Ale przecież nie o tym mowa. To to sobie sam zaznaczyłeś. Mówiłam o tym, że klient kupując z konta prywatnego nigdy nie ma opcji anulowania zakupu, bo tam nie ma takiej opcji. To jest tylko na firmowym. A za znikającą opcję anulowania zamówienia na firmowym nie może odpowiadać jak sugeruje moderatorka brak ustawienia warunków zwrotu, bo tam bez tego w ogóle nie da się wystawić oferty.
@AnnaG-Antyki Status oczywiście zaznaczyłem sam, ale te czerwone pod spodem, to nie ja zrobiłem, czyli prawdopodobnie klient anulował te zamówienie, bo jak zrobi zwrot, to mam tak
@KOGIEL_T Nie klient. Tylko Allegro anulowało gdy minął mu termin płatności. Takiego anulowania opłaconego zamówienia na koncie prywatnym nie znajdziesz.
@AnnaG-Antyki oki, ja myślałem, że to klient anulował, bo tylko raz tak miałem😉, a z poziomu kupującego, to nie zwracam uwagi, czy jest, czy nie ma bo nie korzystam z takich opcji
@Aga-2928 można o ile to towar bez wyłączenia zwrotu i trzeba się liczyć z tym że niektóre nieodebrania paczki są płatne i potrącić ci może ze zwrotu kasę