anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja produktów z SMART

Client:79516581
#7 Wielbiciel#

Witam. 21.08 zamówiłam produkty, które jak się okazało muszę w dniu dzisiejszym reklamować. Po krótkiej wymianie zdań ze sprzedającym dowiedziałam się, że mam po prostu odesłać paczkę na podany adres. 

Paczka została mi dostarczona przez kuriera Pocztex (dostawa za 0zł, mam SMARTa). Kto poniesie koszty przesyłki? Czy jeśli byłabym to ja, to czy dostanę zwrot kosztów?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:79516581 wysyłasz na reklamację na swój koszt a sprzedawca po uznanej reklamacji musi Ci oddać za odesłanie 🙂

Smart nie ma tu znaczenia bo to darmowa dostawa i ewentualnie 14 dni na zwrot 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli są niezgodne z opisem to reklamuj, przy zwrocie może sprzedający zwrócić Ci mniej, jakby uznał że towar np: jest uszkodzony a po reklamacji musi zwrócić całość łącznie z kosztami odesłania. Ale jak chcesz zwrócić to wejdź na ofertę i sprawdź warunki zwrotu, tam masz wszywko napisane. Za zwrot zawsze koszty ponosi kupujący chyba że tak jak przy Smarcie jest darmowy. Jak uważasz że mogą być problemy to otwórz dyskusję, tam sprzedający ma24godz. na odpowiedź i tam masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

A reklamujesz z powodu....?

Jak juz zaczynasz pisać, to pisz dokładnie.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów