Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem przesyłkę z odbiorem w Allegro Punkcie Poczty Polskiej (Biedronka). Właśnie dostałem informację, że przesyłka jest do odbioru w innym miejscu, czyli w placówce poczty. Ze względu na kontuzję nie doczłapię się do poczty i muszę zareklamować przesyłkę. Reklamację składam u sprzedawcy, na poczcie czy allegro (jeśli na allegro, to w jaki sposób?)
darek_german czyli zamówiłeś do smartboxu . Może paczka nie mieści się do skrytki , w takim przypadku nie ma wyjścia . Z zakładki ,, moje zakupy,, - szczegóły , wykonaj zwrot i nie odbieraj przesyłki .
Dzięki.
@darek_german W takiej sytuacji reklamację składasz sprzedawcy. To on odpowiada za przesyłkę do czasu aż ją otrzymasz w miejscu, do którego ją zamówiłeś. Odpowiada też za nieprawidłowości leżące po stronie poczty, swojego podwykonawcy. Możesz odstąpić od umowy i domagać się zwrotu całej wpłaty, bez żadnych potrąceń, ale możesz też złożyć reklamację i żądać ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy do wybranego przy zakupie punktu.
@darek_german poczta bezprawnie zmienia punkt odbioru i możesz nie odbierać - poinformuj o tym sprzedawcę, może uda się przekierować po zgłoszeniu 😉