Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał przesyłki, allegro one punkt, koszt wysyłki 8,99 zł zapłacił kupujący przy zakupie,
Co w przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego, co z tą kwotą mam mu również zwrócić?
Kupujący napisał wiadomość że nie odebrał przesyłki oraz że rezygnuję z zakupy,
Zwrot jest darmowy z tego co widzę, ale kto ponosi koszt samej wysyłki,
Czy mam zwrócić tylko za zakup czy również za wysyłkę
@Tori1982 zakup firmowy, masz rezygnację klienta oddajesz co wpłacił za towar i dostawę do niego !!!
Tak myślałam, dzięki za odpowiedź
Za Smart płacił?
Bo to słowo już dotyczy wszystkiego na Allegro. Tam się kupuje płaci, wysyła, wystawia. Wszystko jest SMART 🙂