anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart nie działa

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

Mam Smart od 04.11.2022

Mam podpiętych dwóch członków rodziny. Dlaczego u nich to już nie działa? Według opisanych zasad aktywowałem przed 21.11.2022r., więc powinno mi działać do końca okresu.

Gdzie jest problem?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Oni także byli podpięci przed 21.11? Ale opisane jest niejednoznacznie więc niech moderacja sprawdzi dlaczego nie masz:@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

Jedno było podpięte przed 21.11 i działa, drugie po 21.11 i nie działa.

Ważne jest kiedy było podpięcie?? Przecież piszą, że ważne jest kiedy było przedłużenie / aktywacja konta

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Andrew1978nr1 sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Andrew1978nr1 sprawdziliśmy tę sytuację i po naszej stronie wszystko jest w porządku. Jak dokładnie objawia się to, że Smart nie działa? Czy możesz podać przykłady jakiś ofert oraz login użytkownika, u którego Smart nie działa? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2023-09-15-08-52-58-445_com.whatsapp-edit.jpg

 taka informacje przy zakupie ma ta osoba

oznacz moderatorów

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

martyna2502@interia.eu

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Andrew1978nr1 dziękuję, ale potrzebujemy cały zrzut ekranu. Czy ten użytkownik korzysta z aplikacji czy wersji mobilnej strony? Poproś także aby ta osoba sprawdziła, czy na pewno zalogowana jest na tym koncie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

Korzysta z wersji mobilnej. Na pewno jest zalogowana jako właściwą osoba. Za chwilę dorzucę screen

oznacz moderatorów

Andrew1978nr1
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj córka sprawdziła i jest już wszystko ok. Nie wiem czemu wczoraj przed zakupem za każdym razem wyświetlał się jej komunikat, pomimo iż była prawidłowo zalogowana. 

Nie mniej jednak dzisiaj sprawdziła i już jest ok. 

Może to jednorazowy przypadek.

Tak czy inaczej, dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Andrew1978nr1 to świetnie, w takim razie problem uznajemy za rozwiązany. Dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów