Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam Smart od 04.11.2022
Mam podpiętych dwóch członków rodziny. Dlaczego u nich to już nie działa? Według opisanych zasad aktywowałem przed 21.11.2022r., więc powinno mi działać do końca okresu.
Gdzie jest problem?
Oni także byli podpięci przed 21.11? Ale opisane jest niejednoznacznie więc niech moderacja sprawdzi dlaczego nie masz:@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jedno było podpięte przed 21.11 i działa, drugie po 21.11 i nie działa.
Ważne jest kiedy było podpięcie?? Przecież piszą, że ważne jest kiedy było przedłużenie / aktywacja konta
@Andrew1978nr1 sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie.
@Andrew1978nr1 sprawdziliśmy tę sytuację i po naszej stronie wszystko jest w porządku. Jak dokładnie objawia się to, że Smart nie działa? Czy możesz podać przykłady jakiś ofert oraz login użytkownika, u którego Smart nie działa?
taka informacje przy zakupie ma ta osoba
martyna2502@interia.eu
@Andrew1978nr1 dziękuję, ale potrzebujemy cały zrzut ekranu. Czy ten użytkownik korzysta z aplikacji czy wersji mobilnej strony? Poproś także aby ta osoba sprawdziła, czy na pewno zalogowana jest na tym koncie.
Korzysta z wersji mobilnej. Na pewno jest zalogowana jako właściwą osoba. Za chwilę dorzucę screen
Dzisiaj córka sprawdziła i jest już wszystko ok. Nie wiem czemu wczoraj przed zakupem za każdym razem wyświetlał się jej komunikat, pomimo iż była prawidłowo zalogowana.
Nie mniej jednak dzisiaj sprawdziła i już jest ok.
Może to jednorazowy przypadek.
Tak czy inaczej, dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
@Andrew1978nr1 to świetnie, w takim razie problem uznajemy za rozwiązany. Dobrego dnia 🙂