anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart nie działa

Allegro_Art_Deco
#7 Wielbiciel#

Witam 

Kupiłem przesyłki smart na cały rok i przy pierwszych 2 zakupach działało poprawnie później był jakiś problem tak jak bym wogole tej usługi nie wykupił, przedchwila kupiłem i wszystko działa i już po chwili znowu usługa Smart jest nie aktywna i zachęca mnie do kupna. Wchodzę w bądź Smart i tam pokazuje że nie mam jej wykupionej. Może ktoś ma pomysł co jest grane 🤔:pytajnik:

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Allegro_Art_Deco  A czy sprzedawcy Twoich zakupów udostępniają Smart? Kupujesz wyłącznie na aukcjach oznaczonych tym znaczkiem? Nie każdy zakup jest Smart.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Aby korzystać ze Smart trzeba dokonywać zakupów w ofertach oznaczonych ikoną Smart i wybierać metody dostawy oznaczone ikoną Smart. Nie może być tak, że usługa po zakupie raz jest aktywna, raz nieaktywna. Nie musisz też kupować jej po raz drugi, jeśli nie zrezygnowałeś z niej po pierwszym zakupie. Najlepiej wyjaśnij swój problem na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=bec2390b-f00a-428f-9200-26bb831738fb

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...

oznacz moderatorów

Allegro_Art_Deco
#7 Wielbiciel#

Tak sprzedawca obok ceny zakupu ma ikonkę Smart powyżej 40 zł. Ale chodząc na swoje konto i przechodząc żeby sprawdzić czy mam aktywne Smart jest tam pokazane żebym wykupił. Nie ma nic o tym że jest aktywne

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Masz na stronie głównej Allegro po zalogowaniu, na górze po prawej, przy swoim imieniu "Jesteś Smart"? Jeśli nie masz, to nie masz Smart. Wyjaśnij to z Allegro na czacie, link masz wyżej.

oznacz moderatorów

Allegro_Art_Deco
#7 Wielbiciel#

Ok dzięki pozdrawiam cool

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Allegro_Art_Deco Usługa Smart na koncie, z którego tutaj piszesz jest aktywna. Możesz to sprawdzić w dowolnej chwili w tej zakładce. Jeśli masz problem z wykorzystaniem Smarta, podaj mi proszę przykładowy numer oferty, której dotyczy ta sytuacja oraz prześlij zrzut lub zdjęcie ekranu z tym komunikatem. Sprawdzę to i postaram się wyjaśnić zaistniałą sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lestan1
#7 Wielbiciel#

lestan1_0-1603636746001.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@lestan1 Takie wstawianie nie ma sensu, musi moderator zaakceptować, my tego nie widzimy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

My widzimy, lwy nie widzą 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😝

oznacz moderatorów