Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego na aukcjach sprzedaje się towary z opcją darmowej dostawy i zwrotu Allegro Smart Paczkomaty In Post, których w takiej formie nie można dostarczyć ani zwrócić, ponieważ przesyłka nie spełnia określonych wymogów (nie mieści się do paczkomatu), przez co potem zamyka się drogę do bezpłatnego zwrotu produktu wadliwego, uszkodzonego i nie zgodnego z opisem? Dlaczego w takich przypadkach ta opcja nie jest zablokowana? Kupowałam w sklepach internetowych w których po zamówieniu miałam możliwość wybrania realnej opcji dostawy. Jeśli była nie możliwa, to nie była dostępna. Czy sprzedający nie wiedzą co sprzedają i w jakich opakowaniach? W moim przypadku sprzedający miał towar na stanie. Dlaczego korzystając z takiej usługi muszę odesłać paczkę na własny koszt i czy realny koszt z tym związany zostanie mi zwrócony?
@Client:79438371 nie myl zwrotu z reklamacją, odsyłasz na swój koszt a sprzedawca po uznanej reklamacji oddaje Ci za przesyłki 🙂
Jak zamówisz w smarcie paczkomatem i weszło to tak samo możesz odesłać za darmo, jak zamówisz innym przewoźnikiem to odsyłasz pocztą polską w ramach smarta darmowy zwrot 🙂
Metoda dostawy Allegro Smart!
|
Gdzie nadać paczkę
|
Potrzebne do zwrotu
|
---|---|---|
Allegro Paczkomaty InPost
|
W Paczkomacie
|
Kod zwrotu
|
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch; Allegro UPS Odbiór w Punkcie, UPS Odbiór w Punkcie
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych)
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
Paczka w RUCHu i Allegro Paczka w RUCHU
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych)
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
Allegro Przesyłka Polecona
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych)
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
Allegro Pocztex Kurier 48, X-press Couriers, Kurier UPS, Allegro Kurier UPS
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych)
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
Allegro Kurier DPD
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
Zamawiałam paczkomatem, a przysłano mi kurierem, bo nie mieściła się do paczkomatu. Gdybym o tym wiedziała, to zrezygnowałabym z tego zakupy, bo kurier był płatny. Towar kosztował 260 zł. Składałam reklamację, ale po kolejnym pytaniu od dwóch dni czekam na odpowiedź. W reklamacji zasugerowałam, że towar jest wadliwy i będę chciała go zwrócić. W końcu zwróciłam i miałam tylko do wyboru opcję: zwrot na własny koszt. Czy w takiej sytuacji mogę skorzystać z podanych wyżej metod dostawy Allegro Smart?
@Client:79438371 to sprzedawca zamienił, ale to nie ma tu znaczenia, w takim przypadku nie skorzystasz z darmowego zwrotu 😞
Ale reklamujesz nie zwracasz więc napisałaś maila i poczekaj do poniedziałku może sam podeśle kuriera lub odeślij na własny koszt, przy uznanej reklamacji dostaniesz zwrot za odesłanie, jak dokonasz zwrotu to poniesiesz koszt odesłania więc nie myl pojęć, jak będziesz odsyłać dołącz pismo reklamacyjne !
@Client:79438371 Sprzedawca namotał, więc teraz odsyłasz na jego koszt, on te pieniądze musi Ci oddać. Otwórz Dyskusję jakby co; https://allegro.pl/dyskusje/nowa pomoże Ci tam pracownik Allegro. W Dyskusji ma obowiązek odpowiadać w ciągu 24 godzin i Dyskusji przygląda się Allegro.
@Client:79438371 Towar wadliwy, niezgodny z opisem zwracasz NA KOSZT SPRZEDAWCY.
W praktyce wygląda to tak, że płacisz za odesłanie, a sprzedawca ma obowiązek oddać Ci ten koszt. Bezpłatny zwrot to tylko w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ma dla Ciebie znaczenie. Na to też są sposoby przy Smarcie, odsyła się inną metodą.
Jeśli masz problem z bezpłatnym zwrotem Smart, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e