Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesylka nie dotarla w wyznaczonym terminie . Sprzedajacy nie odpowiada na wiadomosci . DHL przetrzymuje przesylke prawdopodobnie z powodu błędnie podanego adresu dostawy gdzie informowalem wielokrotnie o adresie dostawy . Sprzedajacy nie reaguje na informacje .
@Client:108751240 załóż proszę dyskusję sprzedającemu, będzie w niej miał 24h na odpowiedź w dni robocze. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, poproś w dyskusji o pomoc Allegro.
@Client:108751240 Niech sprzedający wyjaśni, tu odpowie, ma 24godz. na odpowiedź z wyłączeniem weekendu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Sprzedający kto firma czy osoba prywatna?
@Client:108751240 rozumiemy, że DHL w trackingu pokazuje nieudane próby doręczenia? Bo jeśli nie, to na jakiej podstawie snujesz przypuszczenie wpisania błędnego adresu?
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT