Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry to mój pierwszy temat na tym forum gdyż jestem załamana i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Kupiłam hulajnogę na prezent w listopadzie. Pierwszy problem, płatność za pobraniem kurier chciał x2 bo tak wypisał sprzedawca i nie wiadomo po co wysłał 2 paczki, po telefonie do sprzedawcy miałam przyjąć większą zapłacić raz mała zignorować bo "tak się wysyła inaczej się nie da". Zrobiłam tak jak kazał. Następnie okazało się że nie było paragonu, napisałam maila po tyg dostałam duplikat. Następnie mąż poszedł się przejechać, okazało się że hulajnoga jeździ za wolno, kilkanaście km/h zamiast kilkadziesiat, staje przy podjazdach sama itp itd, napisałam maila do sprzedawcy że chcę złożyć reklamację. 3 tyg dyskusji, w tym sprzedawca chcial filmy, nie było gdzie wysłać, był chory, w końcu dostał, wciąż mówiłam że chcę wysłać na reklamację a on pisał do niemieckiego serwisu i mi to przesyłał wraz z odpowiedziami od serwisu. Otworzyłam w końcu dyskusje na allegro, opisałam wszystko dokładnie, sprzedający kazał przesłać paczkę do siebie w Polsce potem jednak zmienił zdanie i kazał wysłać od razu do serwisu w Niemczech, na etykiecie jego dane jako nadawcy. Allegro mówi że tak jest ok (???) Czy nie powinnam wysłać towaru do sprzedawcy a nie do Niemiec rzekomo od niego? Po 2 chciałam skorzystać z prawa do rękojmi, żadnego formularza danych opisu wad allegro znów mówi że ok. Skąd będę miała dowód na to, że składam reklamację z tytułu rękojmi, z dyskusji na allegro? Allegro kompletnie nic nie odpowiedziało na temat dziwnych paczek braku paragonu dyskusji mailowej 3 tyg i braku chęci przyjęcia reklamacji przez sprzedawcę tylko napisali żeby wysyłać tak jak na etykiecie tj dane nadawcy sprzedającego a nie moje do serwisu w Niemczech a nie do sprzedającego w Polsce i wziąć potwierdzenie nadania. Czy to jest wszystko ok w taki sposób? Allegro kompletnie nie ustosunkowało się do niczego, kazało wysłać i już. Proszę o pomoc 😞 nie wiem już co mam robić. Sprzedawca się że mnie śmieje i mówi że wgl łaskę zrobił że odpowiedział...
No nie mam!!! Nie otrzymałam nic do hulajnogi!!! Ani paragonu ani karty gwarancyjnej. Zgłaszałam to mailem, dostałam na maila duplikat paragonu. Cały czas Państwu pisze jak to wygląda od początku, ale i Państwo (poza komis-bell) i allegro na dyskusji piszą mi że wszystko ok i wysyłać. Sprzęt kupiony jako nowy.
Jakiej firmy to hulajnoga i jaki model. Kartę gwarancyjną można pobrać ze strony producenta. Tak masz potwierdzenie na allegro żeby wysłać i co się z tym dzieje o to się nie martw paczki nie wetnie a etykieta sprzedawcy więc on odpowiada za paczkę.
Ja się nie boje ze paczkę wetnie, tylko o to czy to idzie wszystko odpowiednim torem. Karty gwarancyjnej już nie wydrukuje, bo nie mam gdzie (i znów ok że sprzedawcą sobie nie wysłał... he he) w takim razie pakuje i lecę wyslac, nie chcę być oskarżona potem przez sprzedajacego że nie chciałam mimo, iż całą ta sytuacja jak dla mnie jest dziwna a sprzedający wszystko czego nie dopilnował/nie wywiązał się/olał jest ok wg allegro a ja mam wysłać do producenta bo "to przyspieszy" (tak odpowiedziało allegro w dyskusji). W takim razie lecę pakować i wyslac
@mala_czarrrna weź komplet dokumentów i udaj się po szybką poradę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w swoim mieście.
Ja bym się zastanowił. Dziwny tok reklamacji.
Uwazam, ze powinnas odeslac spzredawcy a on niech robi co chce.
I... na wszystko powinnas miec podkladkę/dokumenty.
No właśnie... Też tak myślałam, bo sytuacja dziwna i dziwna reakcja allegro-na wszystkie decyzje sprzedającego ok ok, na moje aluzje-rozumiemy rozumiemy ale tak tak wyślij będzie szybciej...
No wlasnie... Też mi się zdaje, że ktoś chce mnie tu wkręcić na przerobienie reklamacji... Ale ciągle czytam, że ok ok, wysyłać jak Pan Sprzedający każe...
Zasadniczo wysyłałem od siebie z firmy reklamacje hulajnogi nieraz ale zawsze kupujący wiedział że hulajnogę wysyła do gwaranta bo tak ma szybciej plus firma od ktorej kupowaliśmy sama przysyłała po taką hulajnogę kuriera a kupujący miał albo naprawę albo wymianę lub jeśli model nie był w produkcji to nam robił korektę faktury a my zwrot na konto kupującego. Zasadniczo to z tego co kojarzę w dyskusji nie sprecyzowałaś swoich żądań tj rodzaju reklamacji i co ma być zrobione oraz nie określiłaś kiedy złożyłaś tą reklamację
Napisałam w dyskusji że chcę złożyć reklamację z tytułu rękojmi, albo 30 albo 31 stycznia muszę sprawdzić. Mailowo najpierw opisywałam problem kończąc "proszę o pomoc" później pisałam (ponieważ sprzedający wciąż przesył mi odp z serwisu typu naładuj baterie, napompuj koła, sprawdź ile jest barów w kołach itp) że mogę nakręcić film lub przesłać hulajnogę na reklamację i sprzedawca chcial filmy z którymi bujalam się 3 tyg. To było 12 stycznia właśnie sprawdziłam, ponieważ sprzedawca przesyłał mi tego typu porady napisałam że "mogę przeslac filmy lub oddać na reklamacje." Sprzedawca chcial filmy. Nie odbierał ich dość długo (tak jak pisałam wcześniej choroba, za mała skrzynka mail itp).
Odeślij na adres podany w ofercie i już, napisz to w dyskusji że odsyłasz , Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy więc nie powinno ujść sprzedającemu jakieś"oszustwo " na sucho.
Tylko niech autorka pamięta, że w takim wypadku wysyła na własny koszt.
@mala_czarrrnana tym forum wiekszosc odpowiadających to sami sprzedawcy, wiec sama rozumiesz jak wyglada sytuacja w szerszej perspektywie. 😡
Niestety, myślałam ze raczej nautralne osoby tu odpowiadają np pracownicy allegro itp-to mój debiut na gadanie 🙂 teraz widzę że w sumie niepotrzebnie pisałam bo 90% wypowiadających prawo ma w 4 literach, a potem po tych samych 4 literach dostanę ja jak sprzedawca się przyczepi i powie, że mogłam czegos nie robić a jak już zrobiłam to się zgodziłam na coś na co wcale nie chcę.
@mala_czarrrna widzę, że wysłałaś zamówienie zgodnie z propozycją sprzedającego, nie martw się ten zakup jest chroniony i możesz liczyć na nasze wsparcie.
Tak jak napisaliśmy w dyskusji złożyłaś reklamację z tytułu rękojmi, więc sprzedający jest odpowiedzialny za decyzję reklamacyjną. Natomiast sprzedający ma prawo odesłać towar do kompetentnego serwisu, który dokona przeglądu produktu.
Dlatego sprzedający przesłał etykietę i propozycję wysłania hulajnogi bezpośrednio do serwisu. Ponieważ to przyspieszy czas wydania decyzji reklamacyjnej.
Nie zamykaj proszę dyskusji dopóki nie otrzymasz decyzji reklamacyjnej.