Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem, ponieważ chciałem dokonać zwrotu art. spożywczego z długim terminem ważności, którego przez przypadek dodałem. Problem w tym, że sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu, a jedynie proponuje odesłanie do mnie na mój koszt. To sprzedawca ma obowiązek mimo wszystko czy nie?
Dodam, że wcześniej robiłem zwroty i nigdy problemu nie było..
@kvcpr370 Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru spożywczego, którego termin ważności nie minął i który nie został rozpakowany. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Wtedy szybko odda Ci pieniądze.
@kvcpr370 Rozpakowałeś czy nie? Jak to argumentuje sprzedawca?
Nie rozpakowałem
@kvcpr370 Tu, na forum, nie musisz się tłumaczyć. Otwórz spór i po problemie.
Właśnie w tym całym sporze dostałem informacje że nie przyjmuje zwrotów. To musze czekać na pomoc allegro?
@kvcpr370 Tak, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Masz tam taki przycisk, poszukaj.