anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
kvcpr370
#9 Pomysłodawca#

Witam mam taki problem, ponieważ chciałem dokonać zwrotu art. spożywczego z długim terminem ważności, którego przez przypadek dodałem. Problem w tym, że sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu, a jedynie proponuje odesłanie do mnie na mój koszt. To sprzedawca ma obowiązek mimo wszystko czy nie? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kvcpr370
#9 Pomysłodawca#

Dodam, że wcześniej robiłem zwroty i nigdy problemu nie było..

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kvcpr370 Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru spożywczego, którego termin ważności nie minął i który nie został rozpakowany. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Wtedy szybko odda Ci pieniądze. 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@kvcpr370 Rozpakowałeś czy nie? Jak to argumentuje sprzedawca?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
kvcpr370
#9 Pomysłodawca#

Nie rozpakowałem

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kvcpr370 Tu, na forum, nie musisz się tłumaczyć. Otwórz spór i po problemie. 

oznacz moderatorów
kvcpr370
#9 Pomysłodawca#

Właśnie w tym całym sporze dostałem informacje że nie przyjmuje zwrotów. To musze czekać na pomoc allegro?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kvcpr370 Tak, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Masz tam taki przycisk, poszukaj. 

oznacz moderatorów