anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status "problem z przesyłką" dpd pickup

airplant
#9 Pomysłodawca#

Czy ktoś moze miał już podoby problem  Ponad tydzień temu zamówiłam przesyłkę Smart z dostawa DPD do punktu pickup. Przesyłka ok 5 kg, wymiary chyba (?) ok 0,5m3. Dostalam powiadomienie od DPD (sms i email), że przesyłka jest w drodze i na tym komunikacja sie skonczyla. Przesyłka nigdy nie trafiła do punktu pickup (bylam w punkcie zapytac) ani nie dostałam powiadomienia od DPD, ze cos sie dzieje. Na stronie Allegro z zakupem przesylka ma czerwony znak i oznaczenie "problem z przesylką" i "niedoręczona-umowiono odbior wlasny"-nie wiem kto umawial, nie ja. Na stronie DPD z kolei jest informacja: "magazynowana w oddziale".  Oddzial dpd znajduje sie dosyc daleko, nie mam jak tam jej odebrać. Skonktaktowalam sie ze sprzedającym, ktory odeslal mnie na infolinie dpd. Na infolinie dpd nie da sie dodzwonic, caly czas jestem łaczona z botem, który nic nie wyjasnia. Nie ma mozliwosci przekierowania przesylki, wszystkie opcje wyszarzone.

O calej sytuacji ze szczegolami informuje sprzedajacego, ktory sugeruje ponowne zamowienie produktu, bo ten prawdopodobnie wroci do nich. Nie chce tego robić, towar kosztuje ponad 200 zl, a zwrot (w razie, gdybym dostala w rezultacie 2 sztuki) jest na koszt kupującego, a nie jestem winna sytuacji, ktora zaistniala.

No i teraz uwaga - dzisiaj na allegro pojawila sie druga przesylka, ktora oczekuje na nadane, rowniez ze statusem "problem z przesylka" i "Niedoręczona - umówiono późniejszy termin doręczenia SMS". Potwierdza to bot na infolini dpd (oczywiscie smsow zadnych nie bylo).  Sprzedający nie wie nic o drugiej przesylce, niezbyt chyba zainteresowany tematem. Zamierzam probowac przekierowac przesylke na swoj adres domowy jesli taka opcja sie pojawi -nie wiadomo. No i nie wiem czy ją w ogole otrzymam.

Jesli ktos doczytal do tego miejsca, to bardzo dziekuje:) Moze ktos wie dlaczego pojawia sie status "problem z przesylka" czy moze zostala ona uszkodzona? Na pewno od DPD bede sie trzymac z daleka od tej pory.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@airplant Dzięki za zgłoszenie! Przede wszystkim potrzebuję numeru przesyłki lub zamówienia, o którym piszesz. Wyjaśnimy sytuację z przewoźnikiem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

Dzięki! @w_kiwi Przesyłka nr 1 (caly czas w drodze) to: 

DPD
1000637049272U
 
Przesyłka nr 2 (oczekuje na nadanie):
DPD
0000026230025L
 
Dołączam też screenyScreenshot 2023-08-23 at 15.35.24.pngScreenshot 2023-08-23 at 15.36.36.png
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@airplant konsultuję to, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź. Natomiast już teraz po śledzeniu przesyłki widać, że ta druga to przeadresowana pierwsza przesyłka. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

@la_nika  Dziękuję! Widzę, ze druga przesyłka jest już w drodze, przekierowałam na swoj adres i czekam na doręczenie- moze tym razem sie uda (po 1,5 tygodnia). Ciekawa tylko jestem co sie wydarzylo, kto umowil "odbior wlasny" i dlaczego - czy punkt pickup odmowil przyjecia przesylki? Dlaczego nie skierowali do innego punktu?

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@airplant tak działa DPD, wystarczy, ze kurierowi nie było do Ciebie po drodze i sami zaznaczyli sobie odbiór własny oraz magazynowanie. Miałem tak nie raz.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

@mikeza Rozumiem, zatem należy się trzymać z daleka od tego przewoźnika.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@airplant 

W Twojej okolicy :). W każdej firmie kurierskiej trafiają czarne owce.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@airplant nie jest to norma, po prostu trafiłeś na leniwego kuriera, który kombinuje jak widać mocno.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

@mikeza Rozumiem, ale nie chodzi tylko o kuriera, Próbowałam się skontaktować z DPD- wielokrotnie dzwoniłam na infolinię pod oba numery, pisałam na czacie (odpowiada tylko bot) i próbowalam przekierowac przesyłkę na stronie, wszystko bez rezultatu. Nie było możliwosci zdobycia informacji, a to już wina przewoźnika.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@airplant 

A to już inny temat. No dobra, kupuje te informacje. Dzięki

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@airplant to ju wina firmy, zgadzam się, ten ich bot jest super, kilka razy próbowałem uzyskać pomoc i bezskutecznie. Mam wrażenie, ze oni to celowo zrobili, żeby klient nie mógł się z nimi skontaktować 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

@mikeza @serwis-texas Zapomnialam dodac, ze raz (po okolo 15 minutach oczekiwania) udalo mi sie polaczyc z konsultantką. Niechetnie pobrala ode mnie dane przesylki, ale zanim uzyskalam jakies informacje -polaczenie zostalo rozlaczone.. Kolejna proba - znow 15 minut oczekiwania i bot. No ale historie o infoliniach to temat rzeka 🙂 Na razie zreszta nie dostalam jeszcze tej przesylki wiec nawet nie wiem w jakim stanie one bedzie po tych podrozach.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

boty tak działają

oznacz moderatorów

airplant
#9 Pomysłodawca#

Donoszę, że paczka dzisiaj dotarla w stanie idealnym i kurier nawet zadzwonil przed przyjazdem.

Temat można uznać za zamknięty. 

oznacz moderatorów