Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam szafkę za aukcji było 2 dni robocze.po.paru dniach dowiedziałam się ze był błąd i szafka będzie za 60 dni.Zdecydowalam się na inny kolor i przyszło dość szybko.Ale ten inny kolor był tańszy.Sprzedajacy twierdzi że pierwsza szafka była w Smart a ta druga nie i że nie zwróci mi różnicy bo i tak nic nie straciłam.wychodzi na to że i tak place za przesyłkę nawet jak mam Smart.to nie była moja wina że u nich był błąd i że akurat na ten mebel mieli Smart
@mysia1705 Jeżeli towar nie został dostarczony w ciągu 2 dni, zgodnie z opisem aukcji, mogłaś odstąpić od umowy i zażądać zwrotu całej wpłaty. Jeśli jednak zgodziłaś się na inny, tańszy towar, sprzedawca powinien zwrócić Ci różnicę w cenie. Złóż mu teraz w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa reklamację na podstawie rękojmi i domagaj się obniżki ceny, masz do tego prawo. Musisz przy tym zaproponować kwotę, o jaką chcesz obniżyć cenę. Powołaj się na art. 560 Kc. W Dyskusji po 24 godzinach pomoże Ci pracownik Allegro. Sprzedawca ma obowiązek w niej uczestniczyć.
@mysia1705
Jeżeli obustronne uzgodnienia dotyczyły tylko zmiany wersji towaru (koloru, ceny, etc), a nie innych elementów oferty (np. opcji dostawy czy kosztów transportu) to pozostałe ustalenia pozostają w mocy: Jeżeli Sprzedawca nie uzgodnił z Tobą, że wraz ze zmianą modelu (koloru) szafki zmieniają się opcje czy koszty dostawy -to nie może ich zmieniać na niekorzyść Kupującego.