Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam lustra na allegro smart. Jedno zbite. Dwa kolejne nie wiem bo strach odpakować. \jak kurier zostawił nawt nic nie podpisywałam. Na paczkach niewielki wgniecenia. Kto ponosi odpowiedzialnosc? Jest cos takiego jako zwrot reklamacja towar uszkodzony i uszkodzone opakowanie czy bez uszkodzenia opakowania zaznaczyc bo w sumie takowego nie było...
Kurierzy teraz czują się bezkarni i mogą zostawiać paczki bez pokwitowania jak i oględzin (pandemia covid 19) .Zgłoś temat sprzedawcy który odpowiada za dostawę oraz uszkodzony przedmiot niech składa reklamację u dostawcy.
@mgr_malenstwo Za wady i uszkodzenia towaru, także te powstałe w transporcie odpowiada przed Tobą sprzedawca i to jemu zgłoś pisemną reklamację na podstawie rękojmi. Tu masz podstawę prawną; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/ Pamiętaj, że nie masz żadnego obowiązku sporządzać z przewoźnikiem żadnych protokołów, takiego wymogu zabrania UOKiK. To sprzedawca wysyłając lustra, odpowiada za ich uszkodzenie przez przewoźnika w transporcie.
Nie rób zwrotu bez podania przyczyny, tylko złóż sprzedawcy pisemną reklamację i wyślij ją mailem. Domagaj się wymiany towaru na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Gdyby spór nie rozwiązał problemu, po 14 dniach od zakupy złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Dzięki wielkie za pomoc! Napisałam już do sprzedawcy. Zrobię również zwrot zaznaczając reklamacje z tytułu uszkodzenia przedmiotu i opakowania.