Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam problem ze zwrotem darmowym bagażnika dachowego. Długość Paczki 168/cm , Sprzedający twierdzi że nie przysługuje darmowy zwrot w Smart Allegro. Jak to w końcu jest. A czas leci przesyłka czeka na nadanie.
Witam.
Przede wszystkim usługę SMART kopiłeś od Allegro. To Allegro jest odpowiedzialne za darmowy zwrot, nie sprzedający. Napisz proszę jaki przewoźnik dostarczył Ci bagażnik i czy na pewno miałeś darmową dostawę w ramach SMART? Warto napisać też nr zamówienia i wywołać moderację opcją "oznacz moderatorów".
Podaj link do oferty z której kupowałeś.
@dom80 to prawda, darmowy zwrot Smart! nie przysługuje w przypadku zamówienia nr 084607f0-6a3d-11ed-883e-8fe6ddb3d850, ponieważ to zamówienie nie było wysyłane w ramach Smart! w ofercie sprzedający nie udostępniał takich metod dostawy.
I po kłopocie 🙂
h... w bąbki strzelił i choinki nie będzie , ale za to będzie bagażnik .
Czyli co @la_nika... gość dostał w SMART bagażnik ale nie moze juz go bezplatnie odeslac? Umiem czytac ze zrozumieniem ale wole sie upewnic. Wielu sprzedawców ma bezplatna wysylke w ramach SMART ale juz zwrot nie; pisze, ze na koszt kupujacego.
"Umiem czytac ze zrozumieniem"
", darmowy zwrot Smart! nie przysługuje (...)ponieważ to zamówienie nie było wysyłane w ramach Smart!"
🤔
@Client:104371448 to zamówienie nie było realizowane z darmową dostawą SMART. Klient albo zapłacił za przesyłkę albo sprzedawca oferował darmową przesyłkę.
@ares_ a popatrz... nie pomyśłalem, ze sprzedawca sam z siebie oferował darmową wysyłkę 😮 nigdy do tej pory nie zwracalem uwagi na w/w formę wysyłki. Zresztą na forum były juz watki: bezplatny SMART do klienta, w szczegolach: zwrot na koszt kupujacego.
Warunki zwrotów są ogólne dla danej aukcji. Ta sama aukcja może mieć dostawę ze SMART jak i bez.