Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie moge dokonac zwrotu odtatnio zakupionych spodni
Spodnie raz już wymieniałem ale przyjechały znowu nie w tym rozmiarze i teraz po raz drugi tego nie mogę zrobić
@Client:87063925 jeżeli przedmiot niezgodny z umową to należy złożyć reklamacje do sprzedawcy. Jeżeli to przedsiębiorca to powinien odebrać od Ciebie niezgodny przedmiot
@Client:87063925 To jest prawidłowe, do zakupu przysługuje prawo bezpłatnego zwrotu (jeśli smart) ale tylko jednego zwrotu.
Domyślam się że sprzedający po wykonaniu zwrotu przysłał ci kolejne spodnie "na wymianę" a powinien zwrócić pieniądze. To są spodnie sprzedającego, teraz powinien je sobie odebrać własnym sumptem.
Kliknij Moje Zakupy, a następnie Zgłoś Problem. Opisz sytuację, domagaj się zwrotu pieniędzy za zwrot, spodnie niech sobie sprzedawca zabierze.
ps. to nawet nie jest reklamacja bo spodnie które dostałeś nie są twoje.