Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam odesłałam uszkodzony towar do sprzedawcy i nie dostałam zwrotu pieniędzy .Towar kupiłam z smart i odesłałam ,dlaczego nie mam ,ani pieniędzy ,ani jakiej kolwiek odpowiedzi.Kupując ze smartem myślałam że to bezpieczne zakupy ,a tu nic
@Client:71895490 Otwórz Dyskusję, sprzedawca szybko zareaguje; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma na to 24 godziny, po tym czasie w odzyskaniu pieniędzy pomoże Ci tam pracownik Allegro.
@Client:71895490 Jak sprzedawca zwraca środki, to Allegro wysyła maila, możesz zapytać sprzedawce przez centrum wiadomości, możesz także przez otwarcie dyskusji:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:71895490 smart nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem zakupów, to tylko „darmowa” wysyłka 🙂
Ile czasu minęło od zwrotu towaru i czy była to reklamacja czy zwykły zwrot bez powodu? 🙂