anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam odesłałam uszkodzony towar do sprzedawcy i nie dostałam zwrotu pieniędzy

Client:71895490
#1 Nowicjusz#

Witam odesłałam uszkodzony towar do sprzedawcy i nie dostałam zwrotu pieniędzy .Towar kupiłam z smart i odesłałam ,dlaczego nie mam ,ani pieniędzy ,ani jakiej kolwiek odpowiedzi.Kupując ze smartem myślałam że to bezpieczne zakupy ,a tu nic

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:71895490 Otwórz Dyskusję, sprzedawca szybko zareaguje; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma na to 24 godziny, po tym czasie w odzyskaniu pieniędzy pomoże Ci tam pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:71895490 Jak sprzedawca zwraca środki,  to Allegro wysyła maila, możesz zapytać sprzedawce przez centrum wiadomości, możesz także przez otwarcie dyskusji:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:71895490 smart nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem zakupów, to tylko „darmowa” wysyłka 🙂

Ile czasu minęło od zwrotu towaru i czy była to reklamacja czy zwykły zwrot bez powodu? 🙂

oznacz moderatorów