Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dokonałem wpłaty na Smarta 11 grudnia a otrzymuję informację o braku wpłaty.
@mebuss Sprawdź, czy nie płaciłeś za Smart na innym swoim koncie Allegro. Być może płatność nie została zakończona, czyli nie zapłaciłeś. Wyjaśnij to na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
@mebuss Przychodzi wiadomość na maila po zapłaceniu, musisz sprawę załatwić przez kontakt z Allegro.
Hej @mebuss, z tego, co widzę, ostatniej płatności dokonałeś 26.11.2020 r. i okres Smart! został przedłużony o miesiąc, czyli do 26.12.2020 r. Posiadasz może potwierdzenie płatności z 11.12.2020 r.?