anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wybor dostawy

marcin4748
#9 Pomysłodawca#

czemu oszukujecie ludzi ? przed zakupem jest podane wiele opcji darmowego kuriera w ramach smart (przed_zakupem.jpg), po zakupie w ramach smart można tylko wybrać "kurier" - bez opisu co to jest za kurier i bez wyboru przewoźnika,

przed_zakupem.jpgwybor_kuriera.jpg

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie płacisz to nie Masz wyboru , aktualnie wybór kuriera leży w gestii allegro 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

bo Allegro wie lepiej czego potrzebuje kupujący niż sam kupujący

Poczytaj sobie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/brak-wyboru-kuriera-w-smart/m-p/785603#M...

oznacz moderatorów

marcin4748
#9 Pomysłodawca#

Jak dla mnie do jest czyste oszustwo, przed zakupem pisze wyraźnie że jest kurier DPD w smart za 0 zł a przy kasie okazuje się że ta opcja jest tylko płatna za 16zł
Złożyłem skargę do "Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale to sprzedajacy ustawia metody dostawy, natomiast jak Ty wybierzesz kuriera ze Smartem to wówczas jaki to kurier wybiera Alelgro.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @marcin4748. W cenniku dostaw widzisz listę metod wysyłki, które udostępnia sprzedający w swojej ofercie i które są objęte darmową dostawą w ramach Allegro Smart. Natomiast w formularzu dostawy system sam podpowiada najbardziej optymalną metodę wysyłki dla Twojego zamówienia - bierze pod uwagę najkorzystniejsze rozwiązanie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Doprecyzuj proszę. Najkorzystniejsze dla kogo? Raczej nie dla klienta... 

oznacz moderatorów

marcin4748
#9 Pomysłodawca#

Nie będziecie mi mówić co mam wybrać i za co płacę !! Macie przed zakupem napisane że jest opcja DPD w ramach smart za 0 zł, a kiedy przechodzę do płatności to ta opcja jest za 16 zł !! to jest OSZUSTWO !!! zgłosiłem was do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej i będę zgłaszał wszędzie gdzie tylko można !!!!!

oznacz moderatorów

marcin4748
#9 Pomysłodawca#

i nie kłam "podpowiada najbardziej optymalną metodę wysyłki" to nie jest podpowiedź, nie możesz wybrać innej opcji !!!

oznacz moderatorów

taakarybaa
#9 Pomysłodawca#

W takim razie widoczna dla klienta lista obsługiwanych przewoźników jest kompletnie niepotrzebna. Robicie tylko klientowi nadzieję, że może się uda bo jest ten kurier na liście. Skoro klient nie wie jaki kurier go obsłuży to albo trzeba usunąć z listy widocznych przewoźników albo powrócić do tego co było czyli do wyboru przewoźnika przy finalizacji zakupu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Widzisz wszystko a do wyboru masz zawsze ograniczenia, to w pewnym sensie takie mało osz...😛

oznacz moderatorów