Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
16 stycznia zamówiłem towar miał być do odbioru 22 Stycznia. Dziś mamy 20 luty i cały czas dostaje wiadomości że zamówiony towar pędzi do mnie z szybkością błyskawicy i nie mam się co martwić bo na pewno będzie dostarczony. Co wy na to ja już tracę cierpliwość to miał być prezent, a okazało że zostałem bez co o tym sądzicie mam się czuć oszukany?
niech zgadnę , choć to nie trudna zagadka ,zamówiłeś przesyłkę ł-ONE ?
podaj jej numer ... @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@mdrogeria Eee, no nie. Przecież gdyby to było ł-ONE, to nie byłoby dyskusji, bo dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
@Client:50155436 widzę, że jest w tym temacie prowadzona dyskusja. Oczywiście nie zostawimy Ciebie bez pomocy. Jeżeli sprzedający nie zareaguje na nasze wezwanie, masz możliwość skorzystania z programu Allegro Protect i otrzymania zwrotu środków.
@Client:50155436 A sprzedawca krajowy, czy może raczej Chińczyk?
Jak minął czas dostawy to musisz to rozwiązać to co pisze to weź między bajki, nie zostawią Cię, będą mącić i obiecywać, teraz coraz częściej tak się dzieje.
@Client:50155436 To chyba wina pogody ,bo w lutym trudno o błyskawice na niebie i może wraz z majowymi grzmotami się pojawi dopiero.😀
@mwmonety I jeszcze Musk nas bombarduje resztkami rakiet 🤣
Spadają blisko Poznania.