Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałam zwrócić towar zakupiony (dwie obróżki dla kota. Miały być z bezpiecznym plastikowym zapięciem, które się odpina gdyby kot zawisł gdzieś na płocie, a przyszły z metalową sprzączką) na allegro z pakietem smart. Dostałam wygenerowany kod zwrotu. Niestety gdy podjechałam do paczkomatu trwało właśnie załadowywanie i rozładowywanie paczkomatu przez kuriera. Pan zapewnił że mogę działać i w tym wszystkim doszło do zamieszania bo włożyłam paczkę zwrotną do okienka które miało być moje, co się okazało tak wcale nie było. Próbowałam do drugiego okienka to tam Pan kurier włożył swój pakunek i suma sumarum paczka nie została włożona do skrytki zwrotnej.
Czy jest możliwość wygenerowania jeszcze jednego kodu zwrotnego abym mogła oddać produkt do sprzedającego.
Jest ale pan kurier mógł zabrać a nie przeszkadzać, napisz tu i poproś o nowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Myszunia016 Cześć 🙂 Wygenerowałam dla Ciebie drugi kod zwrotu (znajdziesz go w zakładce Kupione w szczegółach zwrotu przy danym zamówieniu).
Następnym razem możesz skontaktować się bezpośrednio z InPost, dzwoniąc na infolinię. Nadanie paczki powinno zostać Ci umożliwione bez konieczności powrotu do domu i oczekiwania na odpowiedź 🙂