Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
W ubiegłym tygodniu zamówiłem kilka przedmiotów u jednego sprzedającego. Wysyłka trochę się przeciągała to anulowałem zamówienie. Dzień póżniej dostałem info że jednak sprzedający wysłał moje zamówienie. Odebrałem paczkę z punktu odbioru i się okazało zamówienie częściowo nie zgodnie. Teraz w moich zakupach w moim allegro nie ma opcji zwrotu bezpłatnego. Co teraz mam zrobić?
@Kamilsam było nie odbierać skoro poprawnie anulowane przed wysyłką, odeślij na reklamację z pismem na swój koszt jak sprzedawca uzna odda Ci za odesłanie, zwrot - odstąpienie bez podania przyczyny w tym przypadku też jest na Twój koszt ( chodź nie polecam w przypadku niezgodnego towaru )
@Kamilsam jeśli zamówienie jest niezgodne z opisem to powinieneś złożyć reklamację. W takiej sytuacji jeśli sprzedający ją uzna powinien zwrócić Ci cały poniesiony koszt (również wysyłki do niego).