Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
Mam pytanko towar wysłany do klienta. Klient zwraca towar jako odstąpienie od umowy gdyż mu nie pasuje. Nadaje zwrot smart w paczkomacie -zwrot wyciągnięty ze skrytki przez kuriera też tego samego dnia jest w transporcie między oddziałami i to ostatni ślad o paczce. Mijają już 19 dni od wyjęcia paczki przez kuriera, która nigdy nie dotarła do sprzedającego.
Kto składa reklamacje? klient który zwraca czy sprzedający skoro to usługa smart.
płatatkik czyli allegro , piszcie tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Allegro albo sprzedający, kupujący odstąpił od umowy zakupu a że zwrot ze Smartem to juz go nie obchodzi.
może i nie obchodzi więc niech sobie czeka , aż zapis z UK brzmiący ,, sprzedawca może wstrzymać zwrot środków do otrzymania .....,, się zmaterializuje ,wiem @LEW433 co teraz napiszesz , ale uprzedzę Twój wpis pisząc , ,samo podanie numeru przesyłki oraz zapis z monitoringu nie są dowodem skutecznego jej nadania ,,
Właśnie nie wiesz więc:
@LEW433 Zwracam Ci uwagę na to , żę sprzedający nie jest płatnikiem czyli nadawcą tej przesyłki i nie odbiera towaru własnym transportem . W tym wypadku kupujący powinien uzyskać potwierdzenie skutecznego nadania paczki od Inpost , co wyczyniał pod paczkomatem można zweryfikować tylko z zapisu monitoringu .
Zwracam Ci uwagę że kupujący nie jest właścicielem już towaru i nie zawiera umowy z przewoźnikiem, a umowę zawiera sprzedający z pomocą (wymuszeniem także ale się na to godzi) Allegro.
@LEW433 sprzedający w żaden sposób nie zawiera umowy dotyczącej przesyłki zwrotnej , nadawcą jest allegro , a umowę dotyczącą zwrotu zawiera się pomiędzy płatnikiem a dokonującym zwrotu /akceptacja regulaminu / , był chyba wczoraj wątek pomysłowego Dobromira ,który używajac jedniego kodu do zwrotu umieślił 2 paczki w skrytce , co wymyślił ten klient ? ...może jesteś w stanie wyjaśnić ?
Zawiera godząc się na Smarta, napisz w tej sprawie do Allegro i wyjaśnij, Ja nie jestem stroną- sprzedający nie muszą się na to godzić i ze mną tego nie rozstrzygniesz.
@LEW433 NIE ! godząc się nac smarka musi udostępnić zwroty , nie jest to jednoznaczne z zawarciem umowy z przewoźnikiem ,druga sprawa udostępnienie zwrotu nalezy do obowiązków przediębiorcy i nie ma żadnego zwiazku z umową smart jaka jest zawierana pomiędzi podejmującym subskrypcję a a wydajacym ją .
@LEW433 znowu spamujesz tym wpisem mimo że moderacja zdementowała zr tak nie jest i odpowiada allegro za paczkę w smarcie
ale uprzedzę Twój wpis pisząc , ,samo podanie numeru przesyłki oraz zapis z monitoringu nie są dowodem skutecznego jej nadania więc jak sprzedaje prywatny to jak ma się do tego że piszecie że już nie odpowiada za przesyłkę!
@LEW433 należy uzyskać od przewoźnika potwierdzenie skutecznego nadania , tak jak na Poczcie , dostajesz świstek lub elektroniczne potwierdzenie nadania ,otwarcie skrytki za pomocą kodu i jej zamkniecie nie jest nim .
Prywatny nie wysyła potwierdzenia od przewoźnika tylko nr nadania i kiedy nadal i możesz śledzić tak samo jak Ja zrobię zwrot i mu podam.
@LEW433 prywatny może otworzyć skrytkę za pomocą nr. nadnaia i zamknąć ją nie umieszczając w niej paczki lub umieścić cokolwiek innego , jak pisałem poprawność nadania może zweryfikować tylko przewoźnik za pomocą zapisu monitoringu i do niego należy się zwrócić po stosowny dokument .
@mdrogeria do pewnych osób nie trafia tylko jak już ma podaną jakąś odpowiedź sprzed kamienia łupanego to już lecą bo im tylko ta odpowiedź do narracji pasuje
Możecie sobie "kwiczeć " ile się da ale nic to nie zmieni, jesteście dla mnie niewiarygodni i powiem dlaczego, ponieważ zmieniacie zdanie w zależności od potrzeby, jak wam pasuje, dobrze pisał tu jeden, kupujący ma kupić i spadać na drzewo, ma się cieszyć że łaskawy pan sprzedający raczy mu wysłać.
LEF ,,Możecie sobie "kwiczeć " ile się da ale nic to nie zmieni ,, bo zabetonowałeś się z swoim ego i pogoni za wpunkcikami
@FenomenoVero wezwij klienta do wydania przedmiotu , którego przestał być właścicielem z chwilą odstąpienia od umowy .
Nie musicie tu sprzedawać jak wam warunki nie odpowiadają. Ciągle wam coś nie pasuje i straszycie wszystkich naokoło. szerokiej drogi. A te wpunkty itd, nie mają nic tu do rzeczy, sami sobie dajecie je, ciągle Ci sami na okrągło i czy ja mam do tego jakieś pretensje- nie.. Wy się zabetonowaliście w PRL a nie zauważyliście że teraz są inne czasy, konsument ma swoje prawa i czy wam to pasuje czy nie, Udostępniacie Smarta i akceptujecie regulamin Allegro więc nie wincie kupujących za to.
@LEW433 Czytałeś ustawę konsumencką i warunki zwrotów? Minimum formalności to dostarczenie potwierdzenia nadania zwrotu. Otwarcie skrytki do automatu nim nie jest, bo tylko przewoźnik może stwierdzić czy przesyłka zwrotna w ogóle została do niej włożona.
Sam widzisz ile wyłudzeń jest nie tylko na allegro, więc na ładne oczy nikt gotówki zwracał nie będzie i nie musi. Nie pasuje ci, to przeczytaj sobie dokładnie ustawę. Sprzedawcy jej nie uchwalali.