anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup przez smart, zwrot za darmo ze smart - na własny koszt

MAMY ROZWIĄZANIE!
MJ-10
#2 Obserwator#

Witam, jak zwrócić produkt który zakupiłem z allegro smart, odstępuje bez podania przyczyny, wybierając zwrot zaznaczyłem zwrot DPD kurier i strona zwróciła że sprzedający nie uzupełnił adresu 'celowo' (niby ma kilka magazynów), na zakładce przedmiotu w pozycji zwrotu widnieje: 

 

Metoda dostawyKoszt
Allegro Kurier DPD
za darmo z pakietem

 

na własny koszt
Allegro Kurier DPD pobranie
za darmo z pakietem

 

na własny koszt
Pozostałe metodyna własny koszt
 
Adres do zwrotu
reklamacje@xxxxxxx
tel. 515xxxxxx
00-000 Warszawa
Polska
Jak zwrócić?
Dodatkowe informacje
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.
 
Czy w takim przypadku przysługuje mi za darmo zwrot z allegroSmart?
 
Dodam że allegro wygenerowało niepoprawnie etykietę Poczty Polskiej (brak ulicy i kod 00-000), sprzedający wysłał mi adres do wysyłki który nie pokrywa się z etykietą.
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MJ-10 Podaj mi proszę numer tego zamówienia 

oznacz moderatorów
MJ-10
#2 Obserwator#

34f1ff00-a995-11ee-af72-37bed499d892 lub numer aukcji 13741375362

DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU

5 sty 2024 18:15 N2Q3/2024

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zakup był ze Smartem to zwrot jest darmowy.

oznacz moderatorów
MJ-10
#2 Obserwator#

Był ze Smart, opcją kurier DPD i tak też chciałem zwrócić, uważam że to co jest zamieszczone przez sprzedającego wprowadza w błąd kupującegotego nie powinno być w opcjach zwrotu.jpg

Czy w takim przypadku zakładać dyskusję?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MJ-10 Był to zakup w ramach SMART, zatem przysługuje Ci do niego darmowy zwrot. 🙂 

ko_alka_0-1704743000799.png

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MJ-10 Dziękuje bardzo. W takiej sytuacji najlepiej rozpocznij dyskusję ze sprzedającym (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa) i poproś o wysyłkę prawidłowej etykiety do zwrotu. W przypadku problemów, poproś o pomoc pracownika Allegro. 

oznacz moderatorów
MJ-10
#2 Obserwator#

Bardzo dziękuję za szybką pomoc 🙂

oznacz moderatorów