
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, jak zwrócić produkt który zakupiłem z allegro smart, odstępuje bez podania przyczyny, wybierając zwrot zaznaczyłem zwrot DPD kurier i strona zwróciła że sprzedający nie uzupełnił adresu 'celowo' (niby ma kilka magazynów), na zakładce przedmiotu w pozycji zwrotu widnieje:
Allegro Kurier DPD za darmo z pakietem
| na własny koszt |
Allegro Kurier DPD pobranie za darmo z pakietem
| na własny koszt |
Pozostałe metody | na własny koszt |
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
- Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MJ-10 Podaj mi proszę numer tego zamówienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
34f1ff00-a995-11ee-af72-37bed499d892 lub numer aukcji 13741375362
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
5 sty 2024 18:15 N2Q3/2024
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli zakup był ze Smartem to zwrot jest darmowy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Był ze Smart, opcją kurier DPD i tak też chciałem zwrócić, uważam że to co jest zamieszczone przez sprzedającego wprowadza w błąd kupującego
Czy w takim przypadku zakładać dyskusję?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MJ-10 Dziękuje bardzo. W takiej sytuacji najlepiej rozpocznij dyskusję ze sprzedającym (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa) i poproś o wysyłkę prawidłowej etykiety do zwrotu. W przypadku problemów, poproś o pomoc pracownika Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za szybką pomoc 🙂