Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupilem towar ( grzyby suszone - 1 kg ) dalem sie "namowic" na darmowy Inpost dla proby. Przesylka do dzisiaj nie doszla do miejsca adresowania. Nikt z nas nie otrzymal kodu (!) do odebrania przesylki. Przyszla jedynie informacja ze przesylak doszala ,ale nie do wskazanego inpost punktu. Co mnie to obchodzi? Ja chce miec informacje ze przesylak trafila tam gdzie miala i zawiadomienie na telefon ze jest do odbioru. Na wskazany pprzy zakupie /adresie odbiorcy numer telefonu =0 informacji. Gdzie jest moja przesylka? Tak sie sklada ,ze ja mieszkam w UK , zapkupy dokonalem w Polsce i odbioraca moja adres korespondencyjny do kolegi zostal poprawnie ( bo sprawdzalem) wpisany w adres odbiorcy. Co robic?
Client:48259814 pytaj sprzedawcy .Darmowa przesyłka nie ma wpływu na proces doręczenia . Tylko nadawca udzieli Ci pełnych informacji dot. przesyłki .
@Client:48259814 Złóż reklamację sprzedawcy, to on odpowiada względem kupującego za poprawne nadanie paczki, jeśli podałeś prawidłowy adres, i za wszelkie nieprawidłowości leżące po stronie InPost. Masz otrzymać towar w miejscu, które wskazałeś przy zakupie i masz mieć możliwość jego odebrania. Sprzedawca może w takiej sytuacji reklamować przesyłkę w InPost, a Tobie powinien niezwłocznie nadać paczkę ponownie, jeśli ta pierwsza zaginęła lub oddać całą wpłatę. Jeśli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i poproś tam o pomoc Allegro.
Sprawdź wcześniej, czy kodu nie otrzymałeś na adres e-mail.
@Client:48259814 sprawdziłam to i przesyłka nie została odebrana, dlatego teraz wraca do Nadawcy. Najpierw była magazynowana w paczkomacie tymczasowym, ale później trafiła do paczkomatu docelowego - 30 kwietnia została tam umieszczona, ale ponieważ nikt jej nie odebrał 4 maja wyruszyła do nadawcy. Skonsultowałam sprawę z InPostem, okazało się, że został podany inny numer, niż ten który podałeś w wiadomości dla Sprzedającego, dlatego poproszę Cię o skontaktowanie się w tej sprawie z InPostem, a następnie wyjaśnienie sprawy ze Sprzedającym.