Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klimt kupił na mojej aukcji 3 wiadra i zmywaki kuchenne Wartość zamówienia 40,45 zł.
Dostałam notatkę do zamówienia o treści " Komentarz: Zamawiam wiadro w kolorze szarym, a jeśli nie będzie to kolor niebieski. Proszę wysłać tylko 1 wiadro z pokrywką, na 2 wiadra będę robić zwrot aby nie ponosić kosztów wysyłki" Co mam zrobić z takim kupującym? Zrealizować zamówienie zgodnie z notatką od klienta?
@klejkontaktowy W zasadzie powinieneś wysłać całe zamówienie bo kupujący może otworzyć dyskusję że nie otrzymał całego zamówionego towaru, ale....🤔
Czyli kolejny przekręt na Smarta. Jak długo jeszcze ?
Wysłać tak jak chce i dodać klienta na czarną listę?
Pułap zamówienia na wysyłkę SMART powinien być zdecydowanie podniesiony aby ludziom nie przychodziły głupkowate pomysły do głowy.
@Skill_Player Podniesienie pułapu nic nie da. Jak teraz domawiają do 40 zł tak póżniej będa domawiać np do 100 i będzie więcej zwrotów. Jedynym wyjściem jak ktoś zamówi za 41 zł i zwróci za 30 jest poniesienie pełnych kosztów przesyłki za nieodesłane zakupy > czyli dostaje zwrot za odesłane przedmioty pomniejszony o koszty wysłania. To by utemperowało takich "pseudokupujących"
@Ziolko39 wedle mnie błędem są darmowe zwrotu lub ograniczyć je do np. 3 na miesiąc 🙂 To by ukróciło zwroty i kombinowanie 🙂
@klejkontaktowy czy klient dokonał już zwrotu 2 wiader przez allegro, jak nie to wyślij całe bo w takim przypadku masz nie zrealizowane zamówienie i nie dostaniesz zwrotu prowizji 🙂
Lub napisz do klienta że czekasz na zwrot przez allegro przed ( wpisz kiedy wyślesz )
@klejkontaktowy, czy możesz podać numer tego zamówienia? Przydatny byłby również zrzut ekranu z komentarzem do zamówienia - możesz wysłać go na spolecznosc@allegro.pl
@klejkontaktowy, skontaktowaliśmy się z kupującym w tej sprawie. Jeśli masz wątpliwości co do realizacji zamówienia, warto abyś dopytała go, czy odstępuje częściowo od zamówienia (najlepiej pisemnie).
A @msniezek na to : niemożliwe
Panie, nie pasuje mi. Prosze wymienić i odesłać bo ja na allegro mam wszystko za darmo.
Darmowe zwroty nie są tylko w dostawach Smart, są także w paczkomatach i nie tylko i to przy zakupach w innych platformach, sklepach internetowych, kupujący ma takie prawo i z niego korzysta. Nie powinien oczywiście robić tego w taki sposób.
Dzięki smart firmy kurierskie na kursy tam i z powrotem mają pełne ładunki 🤣
@LEW433 wybacz ale tym razem sie z Toba nie zgodze że " kupujący ma takie prawo i z niego korzysta." - kupujacy ma prawo kupić i ewentualnie odstąpić od umowy.
Pisanie oficjalnie : prosze przysłac połowe bo i tak oddam a chce darmową dostawe jest moim zdaniem nadużyciem.
Jezeli kupujący otrzymałby cały towar to : musiałby paczke rozpakować , sprawdzić i potem zapakować przedmioty które chce zwrócić i zanieść do paczkomatu - to są obowiązki kupującego jeśli chce korzystać z darmowej dostawy i darmowego zwrotu. Ponadto podczas zwrotu to kupujący ponosi odpowiedzialnośc za to aby przesyłka zostala odpowiednio zapakowana i dotarła do sprzedającego.
Wiec taki stwierdzeniam jak w tym przypadku kupujący nadużywa swoich praw zdejmując z siebie wiele ciążących n nim obowiązków.
@mr_oma a czysto technicznie . Jeżeli kupująca po zakupie anulowałaby oficjalnie część zamówienia np odstępując od umowy poprzez wiadomośc do sprzedającego ( co zdaje sie nawet uczynił w tym przypadku) to nadal do takiego zamówienia przysługuja przesyłka smart ? Mimo że wrtośc zamówienia przed wysylką spada o połowe ?
Takich "pseudokupujących" powinno sę blokować raz na zawsze > żeby nigdy więcej nic nie kupił przez Allegro.
@_Likos_, tak - systemowo nic się tu nie zmieni.