Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam zwrócić przedmioty zamówione z dostawą Allegro Inpost Paczkomaty. W zakładce Zwroty sprzedawca informuje, że ta forma zwrotu jest dostępna i za darmo. Mimo to przy próbie wygenerowania kodu zwrotnego widnieje informacja "Allegro Inpost niedostępny" oraz że bezpłatnie mogę zwrócić towar Pocztą Polską. Tyle że ta metody wymaga wydrukowania etykiety, co bardzo komplikuje sprawę, gdy nie posiada się drukarki, a najbliższy punkt xero mieści się 15km od miejsca zamieszkania, nie wspominając o godzinach pracy Poczty Polskiej... Czuję się wprowadzona w błąd, czy w tej sytuacji jest jakiś sposób na wyegzekwowanie od sprzedawcy zwrotu zgodnego z informacją na stronie przedmiotu?
@skakanka_86 Towar otrzymany paczkomatem InPost powinnaś zwrócić paczkomatem. Wyjaśnij to na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c Poproś o umożliwienie zwrotu paczkomatem, zgodnie z opisem aukcji.
Ten kontakt w Twojej sprawie może być lepszy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@skakanka_86 jest to błąd allegro, mają jakiś problem z darmowym zwrotem inpostu.
@skakanka_86 Abyśmy mogli Ci pomóc, wskaż proszę, którego zamówienia lub oferty dotyczy ta sprawa.
Zamówienie od Bonito-pl
@skakanka_86 Widzę, że uzyskałaś już odpowiedź mailową w tej sprawie. Pozostaje mi więc jedynie jeszcze raz przeprosić za tę niedogodność.
@skakanka_86 Darmowa forma zwrotu nie oznacza, że to musi być paczkomat.