anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot na smart w ramach reklamacji

Client:43678826
#1 Nowicjusz#

Jak zwrócić przedmiot w ramach reklamacji na adres firmy ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:43678826 Ile minęło czasu od odebrania przesyłki? Kontaktowałeś się ze sprzedawcą?

Możliwość zwrotu powinieneś mieć w zakładce Moje zakupy w szczegółach zakupu.

Ewentualnie wyślij samodzielnie korzystając z jakiegoś przewoźnika na adres podany w zakładce reklamacja.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43678826 jeśli zakup był Smart! i nie minął czas na zwrot, zrobisz to w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy - na dole strony będzie dostępna opcja "zwróć zakup". Jeśli ten czas minął, możesz zapytać sprzedającego o możliwość odebrania produktu lub odesłać we własnym zakresie (po uznaniu reklamacji, sprzedawca będzie zobowiązany zwrócić koszt przesyłki). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W ramach reklamacji nie zwracasz przedmiotu, składasz rekalamcję i czekasz na ruch sprzedającego to on podejmuje decyzję czy odbierze towar na rekalamcję czy rozpatrzy bez odebrania towaru.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Client:43678826 Jeśli od zakupu nie minęło 14 dni, to zrób zwykły zwrot w tzw. trybie ustawowym (czyli bez podania przyczyny). Reklamacja wiąże się w większą biurokracją 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów