Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zwrócić przedmiot w ramach reklamacji na adres firmy ?
@Client:43678826 Ile minęło czasu od odebrania przesyłki? Kontaktowałeś się ze sprzedawcą?
Możliwość zwrotu powinieneś mieć w zakładce Moje zakupy w szczegółach zakupu.
Ewentualnie wyślij samodzielnie korzystając z jakiegoś przewoźnika na adres podany w zakładce reklamacja.
@Client:43678826 jeśli zakup był Smart! i nie minął czas na zwrot, zrobisz to w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy - na dole strony będzie dostępna opcja "zwróć zakup". Jeśli ten czas minął, możesz zapytać sprzedającego o możliwość odebrania produktu lub odesłać we własnym zakresie (po uznaniu reklamacji, sprzedawca będzie zobowiązany zwrócić koszt przesyłki).
W ramach reklamacji nie zwracasz przedmiotu, składasz rekalamcję i czekasz na ruch sprzedającego to on podejmuje decyzję czy odbierze towar na rekalamcję czy rozpatrzy bez odebrania towaru.
@Client:43678826 Jeśli od zakupu nie minęło 14 dni, to zrób zwykły zwrot w tzw. trybie ustawowym (czyli bez podania przyczyny). Reklamacja wiąże się w większą biurokracją