Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim!
Mam taką sprawę, z winy sprzedającego musiałem anulować dwie paczki które miały do mnie trafić w zeszłym tygodniu.
Sprzedający anulował zakup i zwrócił mi pieniądze ale to były moje dwie ostatnie wysyłki z pakietu smart, teraz aby ponownie zakupić towary muszę zapłacić za przesyłkę 2x 15 zł bo w ramach allegro smart NIBY wykorzystałem wszystkie dostawy.
Napisałem do allegro w tej sprawie email na który odpisali mi, że nie mogą mi zwrócić dostaw w ramach allegro smart po czym mnie olali, do dziś nie odpisują, nie dzwonią a przesyłek jak nie ma tak nie ma.
Czy uważacie, że to fair podejście do klienta ze strony allegro?
W końcu zapłaciłem daną kwotę za daną ilość przesyłek, skoro dwóch nadal nie wykorzystałem bo były anulowane czy nie powinienem mieć nadal dwóch dostępnych przesyłek? Czy to nie jest działanie na szkodę klienta ze strony allegro?
Tak to działa.
Polecam czytać najpierw tematy zanim się odpowie, to upraszcza życie.
@papio93 widzę, że Twój pakiet był z limitem przesyłek - przykro mi, jednak anulowanie oraz zwrot zakupu nie przywrca liczy przesyłek do puli. Jeżeli dalej chcesz korzystać z darmowych dostaw, zachęcam do sprawdzenia dostępnych wariantów - https://allegro.pl/smart. 😊
Nie lubię czuć się okradany a zwłaszcza przez wielkie korporacje które wykorzystują swoją dominującą pozycję nad klientem tylko po to aby zmniejszyć koszty... Bardzo słabe podejście do klienta co zmusza mnie do rezygnacji z opcji Smart i zakupów na allegro,
Dziękuje!