Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedający prosi mnie bym zwrócił produkt w ramach allegro smart ( reklamacja), jednak nie mam takiej funkcji. 14 dniowy zwrot przedmiotu jest zablokowany, w takim razie jak mogę inaczej w ramach allegro smart zwrócić przedmiot żeby nie opłacać przesyłki?
Odsyłając towar na reklamację płacisz za wysyłkę ale sprzedawca po sprawdzeniu i jej uznaniu zwraca ci ten koszt.
A co to za zakup, od kogo na zwykłym czy Allegro Lokalne?
Zakup na zwykłym allegro
Ale jak nie ma w zakładce "Moje zakupy" zwrotu to może produkt nie podlega zwrotowi?
@LEW433 Ale jak nie ma w zakładce "Moje zakupy" zwrotu to może produkt nie podlega zwrotowi?
Sprawa dotyczy reklamacji, nie odstąpienia. Pewnie minęło 14 dni i dlatego nie ma opcji zwrotu. Allegro nie bierze pod uwagę, że kupujący ma 2 lata na reklamację i choćby dlatego powinien być osobny formularz do jej zgłoszenia (co najwyżej zwrot Smart wygasałby po 14 dniach). Jak kupujący chce po dwóch tygodniach zgłosić reklamację, musi ręcznie wpisywać / wklejać wszystkie potrzebne dane do wiadomości czy maila.
@Szakalgs Możesz poprosić sprzedającego, żeby udostępnił Ci etykietę nadawczą (wysyłka na jego koszt), jeżeli na podstawie zdjęć lub nagrania da się stwierdzić z dużym prawdopodobieństwem, że reklamacja jest zasadna.
Nie dotyczy, ponieważ niektórzy a nawet Allegro"zaleca" wysyłkę na reklamację w ramach zwrotu, dla mnie to nie akceptowalne,. Sprzedającym pasuje a kupujący nadal mają problem z odróżnieniem zwrotu od reklamacji,
@Szakalgs musisz dać link do oferty na allegro pewnie towar z ograniczonym zwrotem konsumenckim
Spytałem czy to oni wystawiają zwrot nadawczy w dyskusji z allegro. To dziwne, bo inne przedmioty do 2 lat mogę zwrócić, a tutaj otrzymałem uszkodzony produkt i na własny koszt mam jeszcze kombinować zwrot? Żart jakiś
@Szakalgs Sprzedający nie może wymagać, żebyś odesłał towar na swój koszt.
Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt (art. 43d ust. 5 ustawy o prawach konsumenta).
W razie odstąpienia od umowy [w ramach reklamacji] konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt (art. 43e ust. 6 UoPK).
@-Sainkho- Nie może ale kupujący chcą zwrotu, nie chcą zrozumieć że wystarczy że udostępnia towar a sprzedający niech sobie odbierze.