Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
chciałabym się zapytać jak poprawnie postąpić w danej sytuacji. Klientka zakupiła towar, nie wpisała poprawnych danych do wysyłki (nie podała numeru domu w bloku). Teraz nakrzyczała na mnie w dyskusji, że to moja wina że nie sprawdziłam gdzie leci paczka (to nie moja odpowiedzialność??) i żąda zwrotu pieniędzy za wszystko.
Czy jako sprzedawca muszę jej również zwracać pieniądze za nadaną przesyłkę? Czy mogę potrącić za zwrot? Pomyłka nastąpiła z jej winy i klientka się przyznała w dyskusji. Zwrot w przypadku listu poleconaego (poczta) o ile pamiętam jest płatny, więc doliczone są dodatkowe koszty, a towar jest wart 10zł (co praktycznie przekracza wartość samej przesyłki i zwrotu. Proszę o pomoc.
Dot. dyskusji z Client:105208056
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@piramida_rsl możesz potrącić za zwrot , obowiązkiem kupującego jest podanie pełnego i prawidłowego adresu dostawy . Rozumiem brak nr. posesji od razu rzuca się w oczy , ale brak nr. lokalu..hmmmm ,,trza by ,, proroka .
@piramida_rsl, tak jak napisał @mdrogeria - kupujący jest odpowiedzialny za wskazanie prawidłowego, kompletnego adresu.
Jeśli tego nie zrobił, możesz od zwrotu pieniędzy odjąć koszt nieodebranej przesyłki. Jeśli kupujący odstąpił od umowy, zwróć mu koszt towaru wraz z najniższym kosztem przesyłki dostępnym w ofercie. Od tej kwoty odejmij koszt powrotu nieodebranej przesyłki.