anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot smart

astraman1
#8 Zapaleniec#

15 stycznia umieściłem zwrot (smart) w paczkomacie Inpost (ok.17:00), dzisiaj mamy wtorek 17 stycznia ok.20:00, a paczka oczekuje na nadanie.Co dalej z tym fantem począć,  jakie podjąć dalsze kroki ?

Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ALL-DA
#13 Ambasador#

@astraman1 Zgłoś do allegro

ewentualnie można poprosić moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Prawdopodobnie kurier jej jeszcze nie odebrał z automatu, dopiero po zeskanowaniu pojawia się informacja o nadaniu.

Identycznie jest gdy sprzedawca nadaje paczki, nie otrzymujesz informacji o zdeponowaniu paczki, informacja o nadaniu pojawi się dopiero po zeskanowaniu paczki przez kuriera.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Często tak bywa, status może się zmienić jak wyjmie kurier a czasem dopiero jak dojdzie do sprzedającego ale możesz zadzwonić na infolinię: 722 444 000 lub 746 600 000.

oznacz moderatorów

astraman1
#8 Zapaleniec#

Czekam do jutra,  jak status się nie zmieni to dzwonię. Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@astraman1 

Dobry wieczór, 

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W zgłoszeniu bardzo prosimy o podanie numeru przesyłki lub kodu zwrotu. Dla przypomnienia kontakt możliwy jest przez:

1) czat/messenger,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinię: 722 444 000 / 746 600 000.

oznacz moderatorów