Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 26.07.2024r zgłosiłem zwrot towaru do sprzedającego, dnia 27.08.2024r nadałem przesyłkę i do tej pory nie dotarła do sprzedającego... Proszę o informację co w tej sytuacji trzeba zrobić i kiedy mogę się spodziewać zwrotu kosztów.
Zwracałeś ,towar nie dotarł do sprzedawcy to składaj reklamację u dostawcy jakim robiłeś zwrot.
@kolekcjoner608 Sami sobie składajcie reklamacje u przewoźnika, wy sprzedający i Allegro jesteście teraz stroną dla przewoźnika.
@jbmmjb masz potwierdzenie nadania?
@jbmmjb wyjaśniamy, c się stało z tą przesyłką. Bardzo prosimy, poczekaj na wiadomość od nas w tej sprawie. Przepraszamy za trudności!
Niech sobie Allegro skalda oni są tu stroną albo sprzedający, nie daj się wkręcić w ich rozgrywki, zwrot ze Smartem, odstąpiłeś od umowy zakupu, więc towar nie jest twoją własnością.