Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na Allegro odkurzacz, który po kilku próbach użytkowania okazał się wadliwy. Sprzedający zaproponował na własny koszt wymianę sprzętu na nowy przy jednoczesnym zwrocie wadliwego sprzętu. Po jakimś czasie znów wymieniony sprzęt zaczął szwankować i zażądałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający kazał odesłać na wskazany przez siebie adres kompletną przesyłkę - chcę dopytać czy to ja w tej sytuacji ponoszę koszt przesyłki?
@franeczek91 Jeśli sprzedający uzna reklamację, powinien Ci zwrócić również koszt odesłania towaru.
Myślisz, że wystarczy, że odpiszę mu żeby do zwracanej kwoty doliczył koszt przesyłki? Sprzedający na początku w odpowiedzi na reklamację napisał, że dokona zwrotu pieniędzy w wysokości ceny zwracanego produktu (i tu podał dokłada kwotę produktu).
jakby nie patrzeć to nie jest moja wina, że ktoś sprzedaje wadliwy sprzęt i czemu ja mam ponosić koszt za przesyłkę wadliwego sprzętu…
@franeczek91 Nie musisz odsyłać jak składasz reklamacje, wg prawa sprzedający powinien sam go sobie odebrać chyba że się inaczej dogadacie, ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji od chwili jej złożenia.
@franeczek91 Sprzedający kazał odesłać na wskazany przez siebie adres kompletną przesyłkę - chcę dopytać czy to ja w tej sytuacji ponoszę koszt przesyłki?
Art. 43e ust. 6 ustawy o prawach konsumenta:
"W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania".