anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru

allegrowiicz
#7 Wielbiciel#

Witam.

Zakupiłem walizkę przez dostawę dpd. Mam pakiet SMART. Chciałbym zwrócić walizkę i zamowic od sprzedającego mniejsza. Nie mogę się z nim dogadać na pytanie jak mam odesłać z smart(darmowy zwrot) walizkę ,to odpisuje ze we własnym zakresie ,własny koszt mam prawo odesłać ,a nie o to pytam...

Czytałem ze musze odesłać dpd pickup, ale ta walizka do paczkomatu dpd nie wejdzie.

Nie wiem skąd mam pobrać etykietę itd...

Proszę o pomoc.

Dziekuje

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@allegrowiicz jeśli zamówienie było zrealizowane w ramach Allegro Smart!, to możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu. Aby wygenerować etykietę wystarczy zgłosić zwrot i wypełnić formularz - masz na to 14 dni od momentu odebrania przedmiotu. 

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć część lub całość zakupu].
  2. Wskaż przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  3. Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
  4. Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną).

Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

Pamiętaj, że metoda nadania zwrotu jest zależna od metody dostawy Twojego zamówienia - możesz to sprawdzić w tym artykule

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów