anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot

sarenka0606
#7 Wielbiciel#

witam w lutym zakupiłem smartfon od pierwszego miesiąca zacząłem dostawać wiadomości o możliwości zablokowania przez brak spłat rat (abonament) sprzedawca obiecywał zapobiec i uniknąć takowej sytuacji niestety po 2 miesiącach smartfon został zablokowany oczywiście został odesłany po czym sprzedawca nie chce zwrócić całkowitego kosztu zakupu, ani wymienić towaru na nowy a takowy został zakupiony, w zamian proponuje obniżenia zwrotu kosztów, bądź używany smartfon co w takiej sytuacji z góry dziękuje i przepraszam za interpunkcje 🙂

P.S allegro wypowiadając się w tej kwestii prosi sprzedawcę o konkretne odniesienie się do tematu ten jednak ustaje przy swoim 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Nie zgadzaj się na takie rozwiązanie, ja bym złożył wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

sarenka0606
#7 Wielbiciel#

w jaki sposób POK rozstrzyga takie konflikty, rozumiem ze zwraca koszty, są one całościowe czy w zależności od ich interpretacji %

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Z tego co wynika - kupiłeś smartfon, który sprzedawca kupił "na raty" i ich nie spłaca. Załóż dyskusję ze sprzedającym - Allegro już Ci odpisało. Sprzedający powinien Ci zwrócić całość opłaty za transakcję - ew. pisz wniosek do POK.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

sarenka0606
#7 Wielbiciel#

w jaki sposób POK rozstrzyga takie konflikty, rozumiem ze zwraca koszty, są one całościowe czy w zależności od ich interpretacji %

oznacz moderatorów

Client:87869341
#7 Wielbiciel#

POK nie działa, pisałem odwołanie nie raz. Często stoją po stronie Sprzedającego. Udaj się do Rzecznika Praw Konsumenta i bezpośrednio wysyłaj pisma do Sprzedawcy z żądaniem oddania kwoty, którą uiściłeś za telefon. Jak nie zadziała to Rzecznik Ci dokładnie powie, co robić dalej. Ogólnie widzę sprawa dla prokuratury, bo to już próba popełnienia przestępstwa.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sarenka0606 Nie zamykaj Dyskusji do czasu aż sprzedawca w ramach reklamacji odda Ci całą wpłatę i koszt odesłania. Telefon jest bezużyteczny, dlatego nie zgadzaj się na obniżenie ceny. Jeśli sprzedawca pieniędzy nie zwróci, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

sarenka0606
#7 Wielbiciel#

w jaki sposób POK rozlicza, robi zwrot całościowy czy w zależności od interpretacji % zawrót 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

A do czego Ci jest to potrzebne?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

sarenka0606
#7 Wielbiciel#

no końcu walczę o zwrot pieniędzy chciałabym wiedzieć jak to wygląda w takiej sytuacji czy jest sens się odwoływać czy allegro np.: po swojej interpretacji nie odda 3/4 ceny 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sarenka0606 To zależy. Jeśli nie otrzymałaś towaru po wpłacie, powinnaś otrzymać zwrot całej wpłaty. Jeśli otrzymałaś towar niezgodny z opisem, może to być zwrot części wpłaty.

oznacz moderatorów