anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Adres mail do wysyłki

Idź do rozwiązania
browzur
#12 Orędownik#

Trochę przekombinowałem, tak sądzę, z wprowadzeniem danych do wysyłki bezpośrednio z aplikacji InPost, znając faktyczny adres mailowy odbiorcy. Miałem także otwarte webowe Allegro do weryfikacji paczkomatu InPost, do którego klient życzył sobie dostarczenia wysyłki. No i zapłaciłem 11,99, ale zapewne nie wszystko pójdzie gładko, bo nie podałem tego ciągu znaków, tylko wklepałem z pamięci faktyczny adres mailowy. Miałem przy towarze wysyłkę za 8,99 do paczkomatu i zaciągnęło z automatu inną formę opłaty. Nabywca zapłacił te 8,99 bo wartość była powyżej 40 zł. A ja dopłaciłem do "interesu" chyba przez mój błąd, mimo iż mam Smarta, a przesyłka ma drogę paczkomat InPost-paczkomat InPost. Prawidłowo się to odbyło, czy jeszcze muszę się doszkolić? A czytam, czytam i tak głupim umrę😁 Może trzeba było skorzystać z webowej wersji Allegro?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
kostas11
#21 Demiurg#

@browzur no dopłacisz do paczki, w smarcie podstawa jest ten dziwny mail 🙂 

Więcej info

Zgodnie z nowym modelem rozliczania przesyłek InPost, paczkę Allegro Smart! wyślesz bezpłatnie, jeśli Twój system do zarządzania sprzedażą przekazuje firmie InPost adresy mailowe klientów w prawidłowej formie, na przykład: 8wgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl

________
Κώστας
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@kostas11 , dzięki 😊 To jednak przekombinowałem, chociaż w webowej kliknąłem w skrót maila odbiorcy i sobie go z ciekawości skopiowałem do Worda. A czy mając podgląd na ekranie laptopa, zaś wysyłkę z generowaniem etykiety robiłem aplikacją InPost, gdybym tak skopiowany adres wkleił do aplikacji, też bym zapłacił? Bo poprzez import pewnie by w webowym Allegro zaciągnęło, a aplikacja InPost by to zweryfikowało? Może dlatego też BLIK kilkukrotnie nie zatwierdził wysyłki. W końcu poszło...skomplikowałem sobie sam.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@browzur Jaki jest powód dla którego etykietę generujesz w apce inpostu?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
maxr01
#15 Entuzjasta#

Nie masz możliwości anulowania przesyłki? Pisz do Inpost, anuluj i zaadresuj nową.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@maxr01 , trochę to trwało, ale jestem po wyjaśnieniach na ich infolinii. Powiązałem już konta, lecz na zwrot z formularza zgłoszeniowego muszę poczekać.

@Knowhere , pewnie się zasugerowałem tym, że nie posiadam drukarki. Okazało się, że szybciej działam, niż 10 razy pomyślę😀 Będę generował ponownie, już bezpłatnie, a na zwrot to inna bajka (j.w.)

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@browzur O ile pamiętam, to na etykiety generowane spod apki obowiązuje taki cennik, jak na "szybkie nadania", natomiast Ty powinieneś nadawać spod https://manager.paczkomaty.pl/ żeby mieć ceny "allegrowe" i nie dokładać do wysyłek.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

Żeby nie rozpoczynać nowego tematu, podciągnę to i może @Knowhere mi rozjaśnisz nieco. W aplikacji bankowej już w nocy otrzymałem info: "Zwrot transakcji WEB
Środki wkrótce pojawią się na Twoim rachunku
Kwota oryginalnej transakcji: 11,99 PLN
Kwota zwrotu: 11,99 PLN

No i ten tekst:

Paczkomaty InPost - poznajmy się
[" Zaczynamy!" ]
[" Gotowy do startu? Aby wysyłać paczki, doładuj swoje konto wybierając dogodną formę płatności. Następnie możesz wygenerować etykietę i wysłać swoją pierwszą paczkę." ]
Dzisiaj dwie konsultantki wcale się nie kwapiły, by pozyskać ode mnie numer przesyłki, by mi pomóc, a "krążyły" wokół wyuczonych regułek. Tymczasem, po wczorajszej i merytorycznej konsultacji, gdzie konsultantka nawet zaproponowała mi przybliżyć mój problem, jeśli podam numer przesyłki (pobranie 11,99 w aplikacji InPost za wygenerowanie kodu do wysyłki). No i tę samą paczkę, już po anulowaniu tamtego kodu, próbowałem ponowić z konta Allegro w webowej wersji na laptopie i "przerzuceniu" mnie do menadżera sprzedaży. Tym razem zapłaciłem 8,99. Panie odsyłały mnie do Allegro, bo jakby to nie ich "bajka" (moje określenie). Pomocna dłoń wydrukowała mi tę nalepkę i paczka wylądowała w paczkomacie. Mając Smarta, czy i kiedy mogę od Allegro otrzymać zwrot 8,99? Paczka już jest odebrana przez kuriera do wysyłki. To moja pierwsza styczność z wysyłką i pomimo przeczytania z PDF-u instrukcji InPostu, a także jako takiej wiedzy (teoretycznej), mam wątpliwości po dzisiejszych konsultacjach. Otrzymam zwrot? Wczoraj z aplikacji to był kod, a dzisiaj wydruk etykiety.

oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@maxr01  i @kostas11 , już po pozytywnej reklamacji. Pieniążki z InPostu (11,99) i zwrot 8,99 z Allegro są na moim koncie bankowym. Szybciej, niż się spodziewałem😊

oznacz moderatorów