Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy Wam drodzy użytkownicy, choć raz Allegro pomogło wyjaśnić sprawę z InPost?
Takie sytuacje jak nieodebrane paczki ze zlecenia odbioru, awaria i nieodebranie paczek z paczkomatu?
Moje wczorajsze zgłoszenie do Allegro:
otrzymałem odpowiedź od przewoźnika.
Inpost poinformował, że wszystkie z wymienionych przesyłek zostały nadane po godzinie granicznej.
Przewoźnik wskazuje, że graniczne można sprawdzić na stronie:
https://inpost.pl/godziny-odbiorow
Pozdrawiam
@gal_tap jak rozumiem przesyłki zostały przez Ciebie fizycznie nadane przed godziną graniczną, natomiast przez problemy techniczne paczkomatu zarejestrowane zostały na jego stanie dopiero po? Możemy skontaktować się w tej sprawie z InPostem i poprosić o weryfikację, co do ewentualnego wykluczenia zamówień z jakości sprzedaży byłoby to możliwe wyłącznie w przypadku potwierdzenia błędu po stronie InPost.