Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie zalicza wykonanych zadań, które miałabym zrobione już 2 razy gdyby normalnie działało, wasz e-mail który rzekomo podajecie (gamexp.@instreamly.com) nie działa (scam), zmniejszacie pule punktów, z 50 na 30 mimo, że miało być 50 każdego tygodnia (co wam szkodzi?) o co w tym wszystkim chodzi, po co reklamować taki scam i tracić czas na nic, jakoś inne aplikacje na Overwolfie działają bez zarzutu, tylko wasza zrobiona chyba z kodu z Chatu GPT jakoś nie działa. Ciekawe.
@Client:113568970 Czy możesz doprecyzować, co masz na myśli, pisząc, że wskazany email nie działa? Czy dostajesz jakieś powiadomienie o błędzie?
Jeśli chodzi o pulę punktów możliwą do zdobycia na dany tydzień, to informowaliśmy na stronie promocji, że pula może się zmieniać.
@Client:113568970 adres mailowy jest poprawny. Problemy techniczne związane z aplikacją powinny być kierowane bezpośrednio do supportu gamEXP. Z naszej strony nie mamy możliwości weryfikacji.
Nie zalicza nawet glupiego grania double upow kiedy zajmuje się z drugą osobą pierwsze miejsce nie liczy go jako pierwszego, a pozostałe gry w których nie zaliczyło mi również 1 miejsca grałam sama, ale aplikacja stwierdziła, że tego nie widzi! śmiech na sali, jak macie coś robić to róbcie to porządnie albo nie oszukujcie ludzi, bo to jest niepoważne, znajdźcie informatyków co nie posługują sie kodem z chatu gpt, tylko zatrudnijcie kogos odpowiedzialnego co to w końcu naprawi