Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego po wygenerowaniu etykiety SMART w menadżerze inpostu, nie ma możliwości anulowania czy zmiany gabarytu gdy się człowiek zwyczajnie pomyli bo wyjdzie jednak większy gabaryt. Nie jest to jakieś skomplikowane do zrobienia, a jednak widzę zarówno Allegro jak i Inpost ma to w nosie, działając na szkodę sprzedających. Bo jeśli się pomylisz to już nie masz "darmowej" wysyłki SMART, tylko zapłać pełną kwotę. To jest po prostu słabe, macie zamiar coś tym zrobić?
@it24_pl Cześć 🙂 Jako Allegro odpowiadamy za narzędzie Wysyłam z Allegro i tam jest możliwość anulowania etykiety. Być może rozwiązaniem Twojego problemu będzie korzystanie z WZA (po podpisaniu osobnej umowy z InPost). 🙂
ko_alka Jako allegro odpowiadacie za całą usługę SMART, bo to Wasza usługa. Nie może być tak że robię błąd, a Wy, czy firma która z wami współpracuje, pomimo tego że sam ją o tym informuję, to wykorzystuje! I dostaję informację że nie można nic z tym zrobić, pomimo że paczka jest nadal u mnie, mam kupić jeszcze raz usługę na to samo. Bo dzisiaj (przy tak zaawansowanej technologi) tak trudno zrobić zmianę gabarytu, czy anulowanie etykiety i działać zgodnie z polskim prawem. Lepiej wykorzystać kogoś błąd.