Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z nadaniem paczek poprzez DPD, pojawia się komunikat "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
Zweryfikowałam kody pocztowe na stronie poczty, są poprawne.
https://kody.poczta-polska.pl/#/result
Testowałam różne przeglądarki, różne komputery, nic nie pomaga.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ - jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Znalazłam kilka podobnych tematów, ale bez konkretnego rozwiązania, a paczki muszę szybko nadać - HELP
@pudlozsercem Którego dokładnie zamówienia dotyczy ten problem?
Obecnie mam dwa takie zamówienia:
3dfb50e1-c316-11ec-8280-b1e959262249
9df13921-c21b-11ec-bbf3-550c5893d21a
@pudlozsercem Dziękuję, zweryfikujemy to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę szczegóły w sprawie Twoich zamówień.
@pudlozsercem Dostałam potwierdzenie, że udało Ci się już wygenerować etykiety do tych zamówień, więc problem rozwiązany.