anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Kurier DPD Smart - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego

www_xeox_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z nadaniem paczek poprzez DPD, pojawia się komunikat "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"

Zweryfikowałam kody pocztowe na stronie poczty, są poprawne.

dotyczy to zamówienia:

 
c7ad0f11-cc6a-11ec-bb1d-ff466b48097a
b4f78900-cc64-11ec-8329-437c0c80ce23
 
Proszę o pomoc w temacie. Sprawa pilna.
Z góry dziękuję.
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www_xeox_pl Sprawdź proszę czy problem pojawia się, kiedy korzystsz z innej przeglądarki oraz czy podczas wpisywania kodu nie dodajesz np. niepotrzebnej spacji. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem nieprawidłowości. Postaram się to wyjaśnić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

www_xeox_pl
#7 Wielbiciel#

Na innej przeglądarce występuje dokładnie ten sam komunikat. Kod pocztowy jest dobrze pobrany z zamówienia. Ten sam błąd występuje w kilku innych zamówieniach więc to nie jest jeden wyjątkowy kod pocztowy.

1.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www_xeox_pl Dla zamówień, których numery podałeś, została wybrana metoda dostarczenia Allegro Kurier UPS. Nie jest to DPD, najprawdopodobniej dlatego pojawia się problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:46193403
#1 Nowicjusz#

Włączę się do dyskusji. Dzisiaj jest problem z Allegro kurier UPS. Przy każdej przesyłce pojawia się komunikat o nieobsługiwanym kodzie pocztowym. Załączam zrzut z Baselinkera.

Client46193403_0-1651841101038.png

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46193403 Jeśli problem pojawia się w Baselinkerze, w pierwszej kolejności sugeruję kontakt z zespołem wspierającym to narzędzie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów