Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z nadaniem paczek poprzez DPD, pojawia się komunikat "Błąd przetwarzania - Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
Zweryfikowałam kody pocztowe na stronie poczty, są poprawne.
dotyczy to zamówienia:
@www_xeox_pl Sprawdź proszę czy problem pojawia się, kiedy korzystsz z innej przeglądarki oraz czy podczas wpisywania kodu nie dodajesz np. niepotrzebnej spacji. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem nieprawidłowości. Postaram się to wyjaśnić.
Na innej przeglądarce występuje dokładnie ten sam komunikat. Kod pocztowy jest dobrze pobrany z zamówienia. Ten sam błąd występuje w kilku innych zamówieniach więc to nie jest jeden wyjątkowy kod pocztowy.
@www_xeox_pl Dla zamówień, których numery podałeś, została wybrana metoda dostarczenia Allegro Kurier UPS. Nie jest to DPD, najprawdopodobniej dlatego pojawia się problem.
Włączę się do dyskusji. Dzisiaj jest problem z Allegro kurier UPS. Przy każdej przesyłce pojawia się komunikat o nieobsługiwanym kodzie pocztowym. Załączam zrzut z Baselinkera.
@Client:46193403 Jeśli problem pojawia się w Baselinkerze, w pierwszej kolejności sugeruję kontakt z zespołem wspierającym to narzędzie.