Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem produkty, oba w tej samej kategorii, ten sam cennik dostawy, klient otrzymał darmową przesyłkę w ramach Smart, a ja za tę przesyłkę zapłaciłem. Dlaczego??
Nie ma tematu, porównałem numery przesyłek, to daty mnie źle zasugerowały, po prostu opłata została pobrana 4 dni po wysyłce, a wtedy wysyłałem kolejną.
Coś musisz chyba w ustawieniach mieć nie tak. Ale z tego opisu raczej nic nie wywnioskujemy. Daj linki do aukcji będzie łatwiej. A i czemu 9.99 jak od jakiegoś czasu jest 10,95?
Obecnie koszt wysyłki paczkomatem InPost jest już 10,95 i na taki sobie zmień u siebie w ustawieniach.
Ma zmienione. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, ze to nie był smart tylko wysyłka własna od 200 zł.