Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedstawiam kurs, na który z pewnością bardzo czekaliście. Nasi Eksperci przygotowali kompendium wiedzy o Allegro Smart! dla Sprzedających.
Jeśli masz pytania związane z Allegro Smart! koniecznie przejdź do kursu Allegro Smart! dla sprzedających. Dowiesz się z niego, jakie warunki muszą zostać spełnione na Twoim koncie oraz w poszczególnych ofertach, aby pojawiło się przy nich oznaczenie “Smart!”.
Znajdziesz tu także wskazówki dotyczące tego w jaki sposób nadawać przesyłki Allegro Smart! oraz jak je rozliczać.
Przygotowaliśmy także dla Ciebie lekcje ze wskazówkami, jak poprawnie przekazywać do przewoźnika adres e-mail kupującego oraz na co powinniście uważać, aby uniknąć naliczania dodatkowych opłat.
Jeśli chcesz być Smart! koniecznie sprawdź nasz kurs 🙂
@aga_lewczyk Klient kupuje w smarcie, nie odbiera paczki i paczka wraca, klient twierdzi że ma w smarcie darmowy zwrot 🙂 Czy allegro dolicza do naszego rachunku zgodnie z cennikiem np. DPD 11,99 zł za zwrot nieodebranej paczki czy nic nie płacimy w smarcie bo załacznik 4 regulaminu ma dwie sprzeczne informacje ?
d. Opłata dla Sprzedających za Usługę realizowaną w ramach Usługi Allegro Smart!, w ramach następujących metod dostawy:
Allegro Kurier DPD
Allegro Kurier DPD Pobranie
f. Opłaty za Usługi oraz Usługi Dodatkowe takie jak: Przekierowanie przesyłki i Zwrot przesyłki zostaną doliczone do rachunku Sprzedającego w miesiącu, w którym nastąpiła ich realizacja.
Zwrot przesyłki
|
DPD_N7_ZWROT
|
11,99 zł
|
@aga_lewczyk Smart powstał po to min. aby klienci dobierali więcej do darmowej przesyłki. Generuje to jednak takie kwiatki : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/klient-szczery-do-bulu/m-p/109553#M32962
Czyli produkt za 4PLN + 9 kolejnych produktów aby być smart. Darmowa wysyłka, darmowy zwrot 9 szt.De facto sprzedaż jednej sztuki za 4PLN
Sprzedajacy : musi to przyjąć na magazyn, sprawdzić stan przedmiotów, dokonać korekty fiskalnej, umieścić towar z powrotem na jego miejscu na półkach. De Facto - traci na tym dealu.
Jak macie zamiar to rekompensować sprzedawcom? przy normalnym zwrocie konsumenckim, trzeba opłacić przesyłkę zwrotną więc takie coś się nie opłaca... tutaj do tego zachęcacie..