Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem - klient zakupił przedmiot z wysyłką Allegro Smart Inpost. Wszystko poprawnie - nie zapłacił za dostawę. W momencie gdy chcę wygenerować etykietę InPost pokazuje mi się informacja, że muszę zapłacić za przesyłkę. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?
Z góry dzięki.
Albo etykieta została już wygenerowana, albo po prostu serwery inpost się zawiesiły.
Proponuję wylogować i zalogować się ponownie do menedżera paczek.
A masz ustawioną kwotę dla darmowych przesyłek?
Chodzi o darmową dostawę po przekroczeniu jakiejś kwoty? Tak, mam - 300zł a tutaj zakup był za 480zł.
dlatego Ty ponosisz koszt wysyłki bo zakup był za kwotę wyższą niż 300zł które masz ustawione
Ok, a możesz mi wytłumaczyć jak to się ma to Allegro Smart? 🙂 To znaczy, przy transakcji widnieje informacja że klient wybrał Smarta rozumiem, że takiej sytuacji nie przewiduje cała ta procedura ?
Jaką formę zapłaty czy wysyłki by nie wybrał, ma od Ciebie darmowa dostawę, bo zakupił produkt o kwocie wyższej niż ustawione 300zł
Ma wykupionego smarta i wybrał akurat formę dostawy ze smartem, dlatego widnieje Tobie że Allegro Smart
Ok, dzięki za wyjaśnienia 🙂
Jeżeli masz podpisaną umowę z inpost i generujesz etykietę bezpośrednio na ich stronie to bez względu czy klient kupił w smart z darmowa dostawą czy bez to zawsze trzeba kliknąć przycisk Opłać. Przy smarcie opłata nie będzie naliczona.