Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy spotkaliście się z sytuacją, że klienci kupują u was kilka produktów za ok 40 zł - 42 zł i zwracają jeden najtańszy przedmiot? U nas w ok 3% przypadków tak to właśnie wygląda). Ewidentnie jest to działanie którego cel jest banalnie prosty - za wszelką cenę wykorzystać pakiet smart nawet w sytuacji kiedy chcę kupić coś za kwotę poniżej 40 zł. Ostatnio najbardziej rozbawił mnie przykład jednej Pani której udało się tak "skonfigurować" swój koszyk że za zakupy zapłaciła 40,02 zł. Najtańszy produkt kosztował 3 zł - oczywiściezostał odesłany. Jak chytrym trzeba być żeby tak się zachowywać? Przecież zwracany produkt trzeba zapakować poświęci czas na wypełnienie formularza, dostarczyć go do paczkomatu. (wiem, może mieć go pod domem ale zawsze to jakiś dodatkowy wysiłek). Nadmienię że handlujemy kosmetykami - jeżeli chcesz coś "dopchnąć" i mieć z tego pożytek to kup pastę do zębów. Poziom grażyn i januszy (specjalnie pisane z małej litery) osiągnął jakiś nowy wymiar absurdu......
@Zdrowy_Swiat Mnóstwo wątków już tu było na ten temat. Allegro nie widzi w tym niczego nieodpowiedniego.
Zdrowy_Swiat 3% ?? Ciesz się ,że tylko tyle 😁
@Zdrowy_Swiat wal januszy na czarną listę, niedługo nie będą mieli gdzie kupować 🙂
Szmacić się dla 8,99 zł 😄
kostas11taaaaaaaaaa , a może ty klientów .😁
Hmm możliwe że nie widzi bo np za parę chwili do każdej przesyłki smart sprzedający będzie dopłacał z własnej kieszeni co najmniej 99 gr - sądzę że jest to pokłosie min. takiego zachowania klientów...
Kupujący będą dopłacać, bo przecież ceny towarów pójdą w górę. Za wszystko płacą, za wysokie prowizje itp, a potem się cieszą, że mają "darmowe" dostawy.
@Zdrowy_Swiat Niektórzy klienci są jeszcze bardziej upierdliwi kupują klika przedmiotów za te regulaminowe 40 zł i zostawiają sobie taki za 1-5 zł a resztę odsyłają i mają ku swojemu zadowoleniu tani przedmiot z darmową dostawą a co ich obchodzi że sprzedawca wtedy goły chodzi .
@mwmonety @Zdrowy_Swiat Właśnie ja mam przeważnie tego typu zwroty. "Janusz" zostawia sobie towar za 2PLN, a odsyła rzecz za 39PLN. Gdyby było odwrotnie to chociaż na tym za 39 coś bym zarobił, a tak to za zarobek z 2pln kupię mu kopertę, zrobię etykietę. Korekty i obsługa zwrotu, to już wolontariat.
Mnie w sumie już nic nie zdziwi - poziom cwaniactwa (ale to chyba zbyt nobilitujący epitet określający takie zachowanie) niektórych jest po prostu niewyobrażalny. Janusz i grażyna wiedzą jak się dorobić. Będzie się czym chwalić przy wigilijnym stole przed szwagrem (chyba że się nie załapie na "regulaminowe 5 osób" ) - jaki to z niego/niej mistrz ekonomii i w trąbkę zrobił/a największego prywaciarza w PL.