Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc - w wystawianiu aukcji charytatywnych na WOŚP - pomimo postępowania zgodnie z instrukcją nie pojawia się opcja SMART w wyświetlanych aukcjach (żadnych, niezależnie od kwoty)
konto jest prywatne, ma wykupioną opcję SMART, ma 100% ocen pozytywnych.
@wosp-zgierz aby Allegro Smart było dostępne w ofertach nie wystarczy mieć wykupionej tej usługi i korzystać z niej jako kupujący. Trzeba spełnić warunki opisane w tym artykule .
Dziękuję za podpowiedź, proszę jeszcze pomóc, dotychczas mieliśmy na koncie allegro zdefiniowany adres mailowy "nasz sztabowy", z tego co czytam przy usłudze SMART wymagany jest z domeną @allegromail.pl, nie wiem czy taki mail został już do konta przypisany?? czy mogę gdzieś sprawdzić jaki jest??ewentualnie gdzie należy taki adres założyć. ż góry dziękuję za pomoc
@wosp-zgierz Gdzie znaleźliście taką informację? Jeśli chodzi o ten wymóg:
dotyczy on poprawnego przekazywania adresów mailowych klientów (maskowanych, w naszej domenie) do przewoźników.
To w zasadzie, jeżeli to nie jest wymóg to nie rozumiem dlaczego ta funkcja (allegro SMART) u nas nie działa
@wosp-zgierz już wyjaśniam 🙂
Każdy kupujący na Allegro posiada zamaskowany adres e-mail z końcówką @allegromail.pl, przypisany do danego konta. Z perspektywy kupującego powoduje to, że wiadomości o przesyłkach, czy wiadomości od sprzedających są przekazywane na adres e-mail, na który zostało założone konto. W korespondencji ze sprzedającym to właśnie ten Allegro Mail jest wyświetlany jako adres nadawcy, a w przypadku dostawy, sprzedający podaje ten adres e-mail, aby przewoźnik przekazał nam informacje o przesyłce, jest to szczególnie istotne w ramach przesyłek Smart! nadawanych poza systemem Allegro. Tutaj artykuł na temat Allegro Mail, a poniżej (w warunkach posiadania oznaczenia Smart! w ofertach) więcej informacji na temat przekazywania tego adresu w ram,ach Smart!
Nie ma to jednak związku z posiadaniem oznaczenia Smart! w ofertach jako sprzedający, tak samo jak posiadanie Smart! jako kupujący nie ma na Allegro (inaczej jest na Allegro Lokalnie) znaczenia jeśli chodzi o udostępnianie dostawy w ramach Smart! w ofertach.
Aby w ofertach pojawiło się oznaczenie Smart! należy spełnić warunki opisane w tym artykule, czyli dla konta zwykłego to: