anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro SMART

wosp-zgierz
#8 Zapaleniec#

Proszę o pomoc - w wystawianiu aukcji charytatywnych na WOŚP - pomimo postępowania zgodnie z instrukcją nie pojawia się opcja SMART w wyświetlanych aukcjach (żadnych, niezależnie od kwoty)
konto jest prywatne, ma wykupioną opcję SMART, ma 100% ocen pozytywnych.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wosp-zgierz aby Allegro Smart było dostępne w ofertach nie wystarczy mieć wykupionej tej usługi i korzystać z niej jako kupujący. Trzeba spełnić warunki opisane w tym artykule

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wosp-zgierz
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedź, proszę jeszcze pomóc, dotychczas mieliśmy na koncie allegro zdefiniowany adres mailowy "nasz sztabowy", z tego co czytam przy usłudze SMART wymagany jest z domeną @allegromail.pl, nie wiem czy taki mail został już do konta przypisany?? czy mogę gdzieś sprawdzić jaki jest??ewentualnie gdzie należy taki adres założyć. ż góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wosp-zgierz Gdzie znaleźliście taką informację? Jeśli chodzi o ten wymóg:

 

nat_not_1-1704707807847.png

dotyczy on poprawnego przekazywania adresów mailowych klientów (maskowanych, w naszej domenie) do przewoźników.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wosp-zgierz
#8 Zapaleniec#

To w zasadzie, jeżeli to nie jest wymóg to nie rozumiem dlaczego ta funkcja (allegro SMART) u nas nie działa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wosp-zgierz już wyjaśniam 🙂 
Każdy kupujący na Allegro posiada zamaskowany adres e-mail z końcówką @allegromail.pl, przypisany do danego konta. Z perspektywy kupującego powoduje to, że wiadomości o przesyłkach, czy wiadomości od sprzedających są przekazywane na adres e-mail, na który zostało założone konto. W korespondencji ze sprzedającym to właśnie ten Allegro Mail jest wyświetlany jako adres nadawcy, a w przypadku dostawy, sprzedający podaje ten adres e-mail, aby przewoźnik przekazał nam informacje o przesyłce, jest to szczególnie istotne w ramach przesyłek Smart! nadawanych poza systemem Allegro.  Tutaj artykuł na temat Allegro Mail, a poniżej (w warunkach posiadania oznaczenia Smart! w ofertach) więcej informacji na temat przekazywania tego adresu w ram,ach Smart!  
Nie ma to jednak związku z posiadaniem oznaczenia Smart! w ofertach jako sprzedający, tak samo jak posiadanie Smart! jako kupujący nie ma na Allegro (inaczej jest na Allegro Lokalnie) znaczenia jeśli chodzi o udostępnianie dostawy w ramach Smart! w ofertach.
Aby w ofertach pojawiło się oznaczenie Smart! należy spełnić warunki opisane w tym artykule, czyli dla konta zwykłego to:

  • co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen transakcji (łapek w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy
  • średnia ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)
  • poprawna obsługa adresów e-mailowych kupujących – tutaj więcej na ten temat 
  • terminowe regulowanie opłat za usługi Allegro
  • zgodność ofert z regulaminem Allegro
  • utworzenie warunki zwrotu przedmiotu i dodanie ich w ofertach
  • udostępnienie w ofertach metody Allegro Paczkomaty InPost z płatnością z góry 
  •  udostępnianie numerów przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień
  • ustawienie w zakładce Ustawienia dostawy prawidłowych wartości (tutaj artykuł) dla metod dostawy, z których korzystasz.
   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów