Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z powodu błędnie działającego systemu API nadawania przesyłek dla Poczty Polskiej otrzymywałem komunikat z API "NIEOKREŚLONY BŁĄD #NP8" i list nie był wyświetlany kolejne próby wygenerowania zwracały ten sam błąd...
otrzymałem @ z kontaktu allegro z informacją
Dzień dobry,
kontaktuję się w kwestii rozmowy telefonicznej.
W związku z aktualnymi problemami Wysyłam z Allegro sugeruję nadawać przesyłki bezpośrednio z Allegro.
Nie jesteśmy w stanie stwierdzić, kiedy awarie zostaną naprawione.
Nasi technicy pracują nad ich rozwiązaniem.
Liczę, że udało mi się Panu pomóc i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Jeśli jednak w przyszłości pojawią się kolejne pytania, zachęcam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam
// Magdalena Mius
Zespół Allegro
Okazało się, że jest problem i o tym wiedzą...
Następnie okazało się, że pomimo że API zwraca błąd numery przesyłek są jednak generowane i dodawane kolejno do zamówienia przy każdej próbie ponownego zamówienia przesyłki przez API
Dzwonię ponownie do kontaktu allegro i mówię, że z błędu o jakim wspominali wcześniej jest taka sytuacja, że mam po kilka numerów przesyłek do jednego zamówienia i skoro jest to błąd po stronie allegro dlaczego jestem tym obciążony, Pan mnie grzecznie poinformował że do SMART przysługuje tylko jedna etykieta a kolejne są płatne i POMIMO TEGO, ŻE SIĘ ZORIENTOWAŁEM ŻE COŚ JEST NIE TAK I ANULOWAŁEM TE ZAMÓWIENIA ALLEGO ZA ANULOWANĄ I NIE WYKONANĄ USŁUGĘ PRZESYŁKI TAKŻE POLICZYŁO MI OPŁATY!!!!!!
Jawna kradzież... anulujesz usługę której tak na prawdę nawet nie było a i tak policzyli!!! CHORE!
Nie mogę ani reklamować ani nic po prostu za błędy API allegro ja muszę zapłacić! BRAWO ALLEGRO!
@room152 Cześć. Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję na ten temat (numer 21682596). Zgodnie z prośbą konsultanta, sprawdź proszę ustawienia w swoim narzędziu nadawczym Baselinker, z którego korzystasz do nadawania przesyłek.
Jestem w kontakcie z BASELINKER i oni twierdzą że błędy które ja widzę są podawane przez API allegro i to całe zamieszanie wynika z błędnie działającego API allegro (do dziś nie otrzymałem odpowiedzi @ od techników allegro)
źródło dla obrazka: https://baselinker.com/pl-PL/pomoc/wiedza/bledy-przy-nadawaniu-paczek-omowienie/
i odpowiedź baselinker:
Dzień dobry,
Problem związany z generowaniem przesyłek jest na linii Allegro -> Poczta i chodzi tutaj o czas generowania etykiet.
My ze swojej strony założyliśmy, że 5 sekund na wygenerowanie przesyłki jest w zupełności wystarczające i do tego czasu tak było. Mechanizm wygląda w ten sposób, że po wysłanie requestu o utworzenie przesyłki do API WzA odpytujemy o status jej utworzenia 5 razy co sekundę aż do uzyskania statusu potwierdzającego utworzenie przesyłki (SUCCESS).
Aktualnie jest tak, że podczas tych 5 odpytań za każdym razem dostajemy status "IN_PROGRESS", przez co tych przesyłek nie zapisujemy po swojej stronie.
Dzisiaj wieczorem zwiększymy liczbę odpytań do 10, na zapytanie ile czasu faktycznie się tworzą po ich stronie dostaliśmy odpowiedź, że statystyk nie prowadzą, tak więc będziemy próbować
Pozdrawiam
Więc allegro maskuje błędy a ja za nie muszę płacić.
no i wisienka na torcie... zamawiasz kuriera... orientujesz się po 5 min że coś jest nie tak więc chcesz anulować przesyłkę... w normalnym pośredniku np POLKURIER jak anulujesz list NIE PONOSISZ ŻADNYCH OPŁAT (do momentu kiedy faktycznie przesyłka nie zostanie zeskanowana przez przewoźnika) ale nie w SMART tu panuje jawna kradzież... zamawiasz anulujesz a i tak musisz zapłacić... POMIMO ŻE USŁUGA NIE ZOSTAŁA WYKONANA!
IRYTACJA SIĘGA ZENITU!
@room152 Konsultuję Twoją sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@room152 W tej sprawie możesz złożyć reklamację. Następnie, kiedy zostanie ona uznana, będzie możliwość wypłacenia rekompensaty. W prowadzonej korespondencji poproś pracownika Allegro o złożenie reklamacji (niestety nie mogę tego zrobić w Twoim imieniu).
Czekamy...
Nadal czekam na reakcje Allegro... nie żebym odpuścił, cierpliwie czekam...
Dostałem odpowiedź od chyba jakiegoś BOTA bo sens odpowiedzi jest żaden! Czy tam w tej pomocy Allegro siedzą jacyś rozumni ludzie?!
Opisałem cały problem szczegółowo a i tak nikt tego nie rozumie albo robią ze mnie głupca i nie chcą zrozumieć!
Ręce opadają! Przyznają się do błędu po czym przez kolejne wiadomości ignorują totalnie wypowiedzi! Jakoś w **piiip** nie ma problemów z komunikacją i tam można się dogadać ale Allegro lubi ze sprzedawców robić głupków
Czy już Pani moderator też zrobiła się głucha na moje wypowiedzi? Postanowiliście to przemilczeć? Ja tylko chce zwrot moich pieniędzy za błędy systemu allegro
@room152 Cześć. Zweryfikuję tę sprawę z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z informacją. Na przyszłość oznaczaj proszę moderatorów - wtedy otrzymamy powiadomienie i szybciej zapoznamy się z wątkiem.
@ko_alka "Na przyszłość oznaczaj proszę moderatorów" jak bym wiedział jak... postaram się
Odpowiedź Pomocy Allegro jest taka jak by ktoś kompletnie nie przeanalizował tematu odpisał na kolanie i na razie... przecież właśnie chodzi o te kwoty, o których oni piszą że zostały pobrane... Baselinker jednoznacznie podkreślił że to wina Allegro API była co więcej problem ustąpił nagle? Jeżeli spieprzyli połączenia SMART-> POCZTA POLSKA to dlaczego ja mam za to ponosić koszta? Jakoś inne platformy z Pocztą Polską nie mają problemów (w tym czasie kiedy były błędy API Allegro).
"Informuję, że serwis Allegro nie naliczył Państwu jakichkolwiek opłat z tytułu wskazanych wyżej przesyłek. Opłaty zostały naliczone zgodnie z metodą dostawy Allegro Pocztex Kurier 48 przez przewoźnika Poczta Polska.
Ponadto informuję, że dla każdego z zamówień, których dotyczyły powyższe przesyłki, zostały wygenerowane więcej niż jedna etykieta nadawcza. Zgodnie z regulaminem Allegro Smart, liczba przesyłek objętych programem Smart jest ograniczona dla każdego zamówienia. I tak przykładowo:
dla zamówienia: 705b9692-928c-11ec-ac44-ff690ebe63f8
wygenerowali Państwo dwie etykiety:
00359007738974324557 - pierwsza przesyłka SMART Allegro Pocztex Kurier 48 (cena 3,99 zł)
00359007738974323918 - druga przesyłka Allegro Pocztex Kurier 48 (w cenie 10.99 zł)
93965c02-9226-11ec-b567-69aa04b5ce18d
cztery etykiety:
00359007738974346603 - pierwsza przesyłka SMART Allegro Pocztex Kurier 48 (cena 1,99 zł)
00359007738974330428 - druga przesyłka Allegro Pocztex Kurier 48 (w cenie 10.99 zł)
00359007738974328920 - trzecia przesyłka Allegro Pocztex Kurier 48 (w cenie 10.99 zł)
00359007738974336260 - czwarta przesyłka Allegro Pocztex Kurier 48 (w cenie 10.99 zł)
Podobne działanie miało miejsce przy pozostałych reklamowanych przesyłkach.
@room152 Cześć. Zwróciłam się z prośbą do odpowiedniego zespołu o ponowne rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości, otrzymasz odpowiedź w korespondencji numer 21682596.
@ko_alkatak prowadzę rozmowę BEZ SKUTECZNĄ z kontaktem allegro, zero zrozumienia, w jedym @ przyznają się do występowania błędu w drugim wybielają sie i zrzucają wine na baselinker a przecież API wydaje allegro a BASELINKER tylko implementuje... i z tego co rozczytuje też nie za wiele wiedzą bo nikt z allegro nie raczy udzielić konkretnej odpowiedzi (mam na myśli techników)
po długim czasie opowiem Wam jak to się skończyło... allegro olało mnie totalnie czyli jak zwykle poszanowanie sprzedających w du%$#
Całość poniesionych strat wziął na siebie BASELINKER bez gadania... i to jest firma... allegro no jak to allegro korzysta z bycia monopolistą.